Translate

3 Haziran 2012 Pazar

ıvır-zıvır vs.

Dişlerimi yaptırıyorum..aman Allahım ne zormuş, kesip biçtiler onca iğne yedim, ağzım burnum uyuştu. En komiği de önde kalan 2 tane tavşan dişiydi ki bayağı bir geyik malzemesi oldu....dünyanın en şişko vampiri diye dalga konusu bile oldum diğer dişler yontuldu ya. Aynada kendime bakıyorum muhteşem cazibemden eser yok. Yoksa eskiden aynalar çatlardı o derece cazibe kaynağıyım yani...aman yok beeeee sizde her yazdığıma inanırsanız işimiz var vallahi...ayol koca memeli, koca kıçlı ve göbekli bir hatunun tekiyim cazibe yanımdan geçse  görmemezlikten gelir beni durum o derece vahim yani....ama iyi konuşur iyi yazarım bak bunu inkar etmem abesle iştigal olur..Şakası bir yana da benim yazdıklarım tamamen subjektif şeyler yani aslı astarı bana göre doğru, okuyan varsa ona yansıyan kısmı ne derece doğrudur bilemem ama yazıların altına yorum yapılabiliyor ''hadi ordan'' demek isteyen, eleştiri yapmak isteyen olursa yazmaktan çekinmeyin vallahi alınırım gücenirim küserim ağlarım sızlarım vs. ama asla silmem bilin :)
Offff uzun zamandır elim de beynim de bayağı pas tutmuş..şimdi zaman var edip yazmaktan yazı ishali oldum..ipi çözülmüş köpecikler gibi her yere bir işeyesim var:))...ama bu da benim deşarj şeklim. yani ona buna sataşıp kırmanın, kırıp berelemenin henüz kimseye yaradığını görmedim....onun için yazıp rahatlamak daha iyidir candır hatta. Süzme süzme süzülüp yoğurt kıvamına gelene kadar yazmak istiyorum. Allahım sanırım uykum geldi...tamamdır canlar ben uyumaya gider....yarın uygun olursam başka bir şeyler yazarım....iyi geceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder