Translate

12 Haziran 2012 Salı

Buhranlarım Geldi İmdat :)

Arada bir psikopata bağladığım zamanlarım oluyor....Düşünsel asabiyetimi aksiyon filmi gibi yaşayıp fiziksel deşarj  istiyorum..mesela birini şimdi evire çevire, tekme tokat, diş tırnak yolup bırakmak gibi vahşi ve gem vurulmaz bir arzum var ama yapmayacağım tabi ki...her aklıma geleni yapsam seri katil ve azılı bir suçlu olurdum değil mi ?
Galiba sıcaklar iyi gelmiyor bana....sadist benliğimi zaptetmeye zorlanıyorum...sanırım damarların sıcaktan mayışıp gevşemesinden mütevellit deli akıyor kan bünye de.
Aman gidip buz bastırayım beynime belki yavşamış yumaşamış halinden normale döner. Olmadı gider uyurum artık mır mır kedi tısırtısı eşliğinde :)
Yine şuraya bi ekşın iyi giderdi beeee..off  kim var ki dövülecek gecenin bu saatinde, aklıma da gelmez bak şimdi en son kim uyuz etmişti beni ya ??

Neyse başıma buz basmaya gidiyorum ben.

2 yorum:

  1. Of yaaa iyi ki üst katta uyuyan ben aklına gelmemişim evire çevire yolma meselesinde.. Bacım sabah işe geç kaldım.. Sabah yanına uğrayamadım o yüzden.. Ama gözlerim yaşardı donmuş kıyma almamışsın sanırsam yanına serinlemek için.. Oldu mi ama şimdi yaaaa :D
    seviyorum seni

    YanıtlaSil
  2. 1. Aklıma geldi gelmez mi...ama kıyamadım, dua et yani :)
    2. Sabah yanıma uğramadıysan o zaman uğrayan kimdi ???? !!!!
    3. Gözlerin yaşarmasın datlum, yanımda yine bir buz kalıbı vardı ama kıyma ve tavuk paketi değil...portatif buzdolabı aküsü buldum onunla serinledim sabaha kadar...hoş zaten sabaha karşı uyudum...malum ezan duymadan uyumak imkansıbıl :)) salladım yine merak etme en uhrevi yerlerimden güzel ve hayırlı şeyler :)
    bende seni seviyomm bacımmmmm :)

    YanıtlaSil