Translate

2 Haziran 2012 Cumartesi

kendime ait anekdot 2 : Tan SağTürk' ü ilk nerede gördüm?

1996 yılında iş için Ankara' ya gitmiştik bir arkadaşımla. Gündüz işlerin hakkından gelip otele döndüğümüz de biraz dinlendikten sonra yapılacak tek şey Ankara' gezmek oluyordu tabi ki. Benim çocukluğumun yarısı Ankara' da geçmiştir. Anne tarafından has Ankaralıyım yani :) birlikte  bildiğim her yere gittik  işten kalan zamanlarımız da.
Gazi Osman Paşa da bir bara gittik oturduk. Hafta içi olduğu için tek tük müşteri vardı. biz masların birine oturduk içiyoruz ve dedikodu yapıyoruz. Barın yüksek sandalyelerinde oturan adama arada bir gözüm takılıyor. Sarı saçlar, parlayan gözler, hele o üstündeki uçuş uçuş bol kesimli beyaz gömleği ve üstüne tam oturmuş dar kotu ile adam ilah gibi duruyor. Ben tabi sadece mal gibi bakıyorum, niyetimi bozmuşluğum yok yani. Bir süre sonra güzel bir şarkı başladı..şimdi hatırlamıyorumçalan müziği ama o adamın yaptığı dansı hiç unutmadım. Bu ilahzade müzik çalmaya başladığı zaman ağır ağır yerinden kalktı ve barın boş kısmına gelip yarı lirik, yarı pop, yarı bale tarzı bir dans etmeye başladı ki amanınnnn ne ben seyretmeye doydum ne de o dans etmeye...
Dansın yakıştığı kim var diye sorsalar her zaman o adam derdim ve hala da diyorum. O gece Muhteşem bir dans etkinliğine tesadüf eseri şahit olduk. sadece bize özel gibi hatırımda kaldı. Bir süre sonra yine bir tesadüf eseri o dans eden adamın aslında Tan SağTürk olduğunu tv de bir program esnasında öğrendim. Daha bu adamı kimse tanımadan onun dans performansına şahit olduğum için çok şanslı sayıyorum kendimi. Sonra Nişantaşı nda falan çok görmüşlüğüm oldu tabi ama hiç bir zaman o keyifte değildi.
Çok nadir erkeğe dans etmek yaraşır. Bu adam ise sadece bunun için doğmuş bence. bir de klibini paylaşıyorum. İyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder