Translate

12 Haziran 2012 Salı

Hatunsal Durum Kritiğinin Kendimsel Hali :)

bunca zaman ördüğüm tabularımın içinde yaşıyormuşum ve arkadaşlarıma bu durum kendime güvensiz biri olduğum izlenimini veriyormuş (bu her durum geçerli değil elbette, sadece ikili ilişkiler boyutunda)
öyle değil aslında sadakat ne olursa olsun önemli...sürekli değişik insanları tanımaya çabalamakla zaman tüketmek ve sürekli hayal kırıklığı yaşamak istemediğimden sanırım. bir kişi olsun eksiği ve fazlasıyla biz olalım fikri sabitliğindeymişim. Oysa baltayı vurmak zamanı geldiğinde yüzleşmek yerine kaçmayı tercih ettim ben....bunu da yapmamın bir nedeni hiç kimseyi kaybetmek istememem çünkü duygusallık bitince dostluk yada arkadaşlık müessesine de inananlardanım :)

Çoğu insan akıllı olduğum da hemfikir ama ben buna böyle demezdim şahsen :) 
sadece akıldan üretilmiş çok iyi maskem var. yoksa salağın önde gideniyim. Öyle olmasaydım bunca zaman erdem, ahlak zabıtası olduğunu düşünen insanların dediklerinden ziyade gerçekten hissettiklerime inanıp hareket etmem gerekirdi ki. ben gördüğüme inanmayı tercih ettim...her görünen göründüğü gibi değildir arkadaşlar. Sadece görünen kısmına kendimizi saklamayı iyi beceriyoruz...tabi bu durumsallığın versiyonları çok, sadece görünenle kendimiz ne kadar uyumluyuz bunu bilmemiz lazım. Eğer değilsek ciddi kişilik problemlerimiz var demektir ki eyvahlar olsun ! bu hepimiz için geçerli tabi. yani çok fazla akıl iyilik ve kötülük sınır çizgilerimizi yok edebilir. Bazen cahillik iyi bir durummuş :)

Kadınsal Görüneyim diye bir derdim yoktu...ama şimdi var :) 
neden mi, neden olmasın ki ? bunca zaman çok nadir olarak kadın kimliğimle dış görünüşüm bütünleşmiştir. Her zaman olmasa da başıma güzel şeyler gelmedi değil bu durum görünümündeyken. Şimdi burada kendimi övmekle zaman harcamayacağım elbette ama kendisi ile ilgilenmeyi becerebilen her kadın alımlı ve çekicidir bence. İşte bende bu aralar bunu yapıyorum. Farklı makyaj uygulaması, biraz oje, biraz bakım harikalar yaratıyormuş...benim gibi ruhu neandartel olan kadıngillere önemle duyurulur :) Bir erkek arkadaşım vakti zamanında dediydi ki bana, kızım sende öyle bir şey var ki her kadın bunu göz önüne çıkartmak için delirir ama sen tam tersine saklamak için çıldırıyorsun. Bilmem ben, büyük ihtimalle abartmıştır ama arada iyi gaz kaynağı oluyor...tavsiyelerini dinlemek şimdiye kısmetmiş. sağolasın canım arkadaşım :)

Kendime zaman ayrımayı öğrendim yaşasın :)
Çoğu kadıngillerin programlayamadıkları bir durumdur bu...bende uzun bir süre bunu nasıl yapacağımı bilemedim, bununla ilgili verilen her fikri benimseyemedim, her şey zamanla ve gerçekten istemekle oluyor ve son 4 aydır bunu yavaş yavaş aşıyorum..henüz tam rayına oturmuş değil çünkü öyle uzun zamandır kendimi unutmuşum ki daha yeni buluyorum ayarımı :)

Evet yapılması gereken daha çok iş var bu şantiye de ama gün geçtikçe daha bir umutla yükseliyor..üstelik kendi özümü değiştirmeden üstünden daha belirgin çizgiler çekiyorum sadece...Her yenilenmede özümüzden ödün verirsek geriye ben diye kim kalacak ? Benliğimizi kaybetmeden yeni ufuklar açmak lazım...haydi kalın sağlıcakla :)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder