Translate

18 Haziran 2012 Pazartesi

Nickimsiz' in başına gelenler....

Bir kaç gündür daha önce ismini dahi duymadığım bir arkadaşlık sitesinde kendi profilimin (Nickimsiz nicki ile) olduğunu öğrenince çok şaşırdım.

Seneler önce Türkiye nüfusunun en az yarısının da üyesi olduğu bir arkadaşlık sitesinde ki bilgilerim ve resimlerim kopyalanmış ve daha absürt bilgiler girilmişti bu sitedeki profile..gereken uyarıları yaptık elbette.

En ilginci ise siteye üyelik yapıldığı anda girilen bilgisayarın IP tespitinde yaşadığım şoktur. Şimdi burada açık açık kim olduğunu yazacak değilim elbette ama o kadar üzüldüm ki anlatamam.

Bir insanın ne kadar değişecebileceğinin iyilikten, ketumluğa oradan kötülüğe ulaşan adım adım bir kişisel evrim sürecidir.

Neden olduğunu hala anlayamadığım bir nefret dağının can yakıcı lavları gibi üstüme yağıyor. Aksine ben hala nefret etmiyorum arada öfkelenmekten başka da yapacağım bir şey yok. Daha önce çok akıllı insanların iyilik ve kötülük sınırlarının yok olduğu ile ilgili bir yazı yazmıştım benzer bir durumu bu kadar yakın bir zamanda yaşayacağım aklımın ucuna dahi gelmezdi ama bu da oldu işte neylersin.

Neyse üzüldüm çok....bir kere daha kırıldım...bir kere daha hayal kırıklığı...Polyanna bebeğimden bir parça daha koptu...hep olumluya dönen yüzüme şüphe bulaştı bir kısmı karardı. Öyle işte.................

2 yorum:

  1. Off arkadaşım.. birebir de konuştuk bu konuyu ama .. ne diyim yani.. yapan çeksin cezasını ve derhal bilişim suçlarına başvur.. öyle bi gereğini yapıyorlar ki sen bile şaşırır kalırsın...

    YanıtlaSil
  2. Yok yapmayacağım hiç bir şey...bende kalsın, elbet bir şekilde bulur belasını demek daha doğru. Yapacak daha önemli işlerim var hem, öncelikle kendim ve çevremde ki herkes yana yakıla sevgili, koca aramadığımı bildiğimiz sürece sorun yok :)

    YanıtlaSil