Translate

29 Haziran 2012 Cuma

Tutamıyorum Zamanı Müslüm Gürses

Bu şarkıyı ne zaman dinlediysem hep hüzünlendim. Yalnız bu adamın sesinden dinlediğim de ise çakılı kaldım olduğum yere. 
Ben hiç inadıma yenilmedim biliyormusunuz çünkü o kadar çok sevdiğim kişi kayıp gitti ki hayatımdan başka dünyalara. Şu kısacık zamanım da kimi sevdiysem onun yanında oldum kovulana dek hemde. Bu seneye kadar da kovulduğum olmamıştı ama onu da yaşadım çok şükür. Büyük bir eksiklikmiş meğerse çünkü grurdan yapılmış o duvara bir kez daha hırsla savrulup tekrar öldüm ya ben. Biri insan olarak soktuğu mezarımdan zombi olarak çıkardı beni ve eserini beğenmeyip tekrar bu sefer çok haince öldürdü. Neyse işte konu o değil. Bu şarkı dinleyin bakalım size neler hissettirecek. benim aklıma ilk gelenleri yazdım.
Kalbini kaybedenlere, aşka zülüm edenlere, siyahını bırakamayıp çekip gidenlere ve bu korku ile yüreğini cayır cayır yakanlara gönderiyorum....

Kal ! gittiğin yerde mutlu ol, öyle mutlu ol ki duyduğum da bende tebessüm edip oh nihayet mutlu diyebileyim. Mutlu değilsen de söyle kim üzdüyse seni gidip kalbini sökeyim koyayım önüne bak bakalım bir daha yapabiliyor mu ? :))

Zaman tutulmuyor arkadaşlar onun için zamanlarınızı ve sevdiceklerinizi salak saçma şeylere kurban etmeden yaşayın gidin güzel güzel hadi üzmeyin beni bakiim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder