Translate

16 Haziran 2012 Cumartesi

Kartoloş Kızların Günlüğü :)

Sevgili Günlük; Bu gün de çok vasat geçti, bakkal çırağına cilve yaptım yemedi, bana abla dedi. Sucu geldi sonra, ama ona cilvelenmedim çünkü kabzımal tipli erkekleri beğenmiyorum. Ben Kıvanç Tatlıtuğ ile İbrahim Tatlıses karışımı adamlardan hoşlaşıyorum.

Temizlik yaptım, Bilgisayarımın mönitör örtüsünü yeni ördüğüm örümcek modeli dantel ile değiştirdim, hemen resmini çekip twitter ve facebook' umda paylaştım. Twitter de 15 reweet ve facebook ta da yaklaşık 20 kişi beğenip paylaşmış, çok sevindim..geçen gün de klavyemin tuşlarını çamaşır suyuna bastığım resmi de böyle paylaşmışlardı. Galiba sosyal medyatik biri olma yolunda ilerliyorum. Facebook ta şimdiden 23 abonem var. Twitter da ise pampişlerim her geçen gün çoğalıyor.

Geçen gün örüp bitirdiğim dantel erkek donundan isteyen çok kişi oldu ne yapacağımı şaşırdım. Asıl sürprizi ise şimdi yazıyorum, yine dantelden prezervatif örüyorum, kenarları altın sırmalı su taşı ve ucunda küçük kırmızı noktası olacak. Bu akşam bitireceğim sanırım. Her şey gelecekte ki kocam için.

Sevgili günlük sanal alem çok güzel ama çok şeyi anlamıyorum daha, geçen gün msn de ciddi yazıştığım 2-3 kişi oldu bunlar bana belli bir süreden cinsellikle ilgili sorular sormaya başladılar. Birisi evleneceğim kızın bazı yerlerini de görmem lazım, hem sende benimkine bakarsın deyip kamerada bana cinsel organını gösterdi...ben bir şey göremedim ama o benimkine hayran olduğunu söyledi..nede olsa koca adayım ona göstermeyeceğim de kime göstereceğim değil mi ama ?

Sevgili günlükcüğüm bunca yıldır tazecik bir genç kızım hala gönlümün erkeğini bulamadım. Her gün rapunzel gibi camdan saçlarımı sarkıtıyorum olmuyor, hafta da en az 3 kişiye veriyorum belki beni alır diye olmuyor olmuyor...kısmetimi mi bağladılar acaba ? Geçenler de ciddi bir evlilik sitesi için bir sürü adamla aynı yatakta cinsel münasebet içeren videomu da çektiler ondan da bir haber çıkmadı..çok üzgünüm sevgili günlük çook bu el değmemiş halimle neden beni kimse beğenmiyor...

Neyse Sevgili günlük annem çağırıyor....şimdilik bu kadar, benim için dua et.

Deniz anaları gibi yayılan yarım akıllı hatunlara gecelik eğlence...haydi okuyun afiyetle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder