Translate

15 Haziran 2012 Cuma

Her Şey İhtimal Dahilinde...

Öyle çok demişizdir ki ''bir daha asla yapmam'' diye, bir çok şey için. Sonra hepsinin üstünden dans ede ede geçmişizdir. Aklımıza ne geldiyse yapmışızdır ya bile bile yada ''bilmeden'' Çoğunlukla bilmeden yapılmıştır ama.....

Birinin canını bilmeden yakmışızdır, bilmeden yok saymışızdır, bilmeden terk etmişizdir, bilmeden hayallerini yıkmışızdır, bilmeden ağzına sıçmışızdır....çünkü öyle bir bilinç kaybındayız ki, o bilinmedik zamanlarda sormayın gitsin.

Sonra birinin yuvasını bile bile yapmışızdır...yukarıdaki yazdıklarımın aynısını bu sefer bile bile yapmışızdır.
Hatta daha da ileri gidip yalan söylemişizdir  ilk önce kendimize, başkalarını da inandırmak için. İnandırmışızdır ve o da bunu kabul etmiştir. Kabul ettiği için sevinmişizdir çünkü her şeye göze alıp ''beni seviyor'' diye düşünmüşüzdür. Birinden emin olabilmek için en pis işlere de bulaşmışızdır sonun da.

İçten içe çürüyüp kendi çürüğümüzden yeniden filizlemişizidir. bir gün kafamız esmiştir çürütüp tekrar yeşerttiğimiz her şeyi ezip geçmişizdir, tüm emekleri boşa çıkartıp kaçmayı tercih etmişizdir.

Dün kaka dediğimizi bu gün afiyetle yemişizdir sonra, hatta delisi olmuşuzdur. Aynaya baktığımızda bir gözümüz kör, bir de güzel bulmuşuzdur ki bu halimizi, hala daha savunuruz da kendimizi ben değişmedim diye.

Öyle bir değişmişizdir ki benliğimizden karakterimizden eksiltmişizdir. Ben adamım, ben kadınım derken içimizde bilinmedik bir yaratık bizi öyle güzel şekillendirip uydurmuştur ki kendine, geride sadece tanıdık siman kalmıştır....

Her şey ihtimal dahilinde...bu gün iyi dediğimize kötü, canım dediğimize canın çıksın derken buluruz kendimizi...dün savunduğumuz aynı şeydi ya, bu günde bunların ateşli savunucuları oluruz.

İnsanoğluyuz netice de şeşerken beşer, beşerken şeşeriz......anlayana bam telinden nağmeler dinlediniz efendim, kalın sağlıcakla :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder