Translate

29 Haziran 2012 Cuma

Bir Ömür Yetmez ki Müslüm Gürses sen nediyon yaa:)


Ayin gibi bir bir aşk, .ibadet gibi sevda masalı düşünün ve buna bir ömür de yetmez ya. illa yanında yöresinde içinde yaşamak zorunda değilsin aşk zaten görülüp tutulabilseydi bu kadar değerli olurmuydu ?
Ben kendimde yarattığım sevdayı öyle güzel bir yere koymuştum ki içine edene kadar saklı bir cennetti...o cenneti bozup dağıtsın istemedim öyle hırçın korudum ki ve o da öyle fethetmek istedi ki zorla girdiğinde o cennete, öldürdüğü ilk şey aşk oldu. Ben öyle güzel bir dünya yaratmıştım ki bencilliğinde yok olup gitti.
Bir ömür yetmeyen şeye tarif isteyenlere, anlatılmaz yaşanır diye ısrarla söylenmesine rağmen 1 yıl pay biçip sığ bir hesapla matematik problemi çıkaranlara benden selam olsun :)

 Böylesi sevdalara yetemeyenlere de ayıplar olsun...seviyorum deyip kirletmeyin bari, burası temiz kalsın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder