Translate

20 Haziran 2012 Çarşamba

Esmer Görünümlü Sarışın Beyinli Olmanın Sırrı :)

Extra bir çabaya gerek yok aslında her hatunceğiz gibi aynı anda çok şey düşünüp çok şey yapmaya kalkarsanız mutlaka karıştırıp ayrıştırmakta zorlanmaya başlıyorsunuz zaten.

Ben mesela bu gün içi dolu bir kül tablasını bulaşık makinesine boca etmeyi başardım...mutluyum gururluyum.

Geçen gün de yeni alınmış sebze meyve poşetini çöpe atıp, çöp poşetini buzdolabına tıktım...ohh misss.

İçinde pili olmayan bir kumandanın makinasını da bozdum bir güzel...suç asla pil de değil ama mutlaka makina da dır, öyle olmak zorunda...kafasına gözüne 2 tane çakmak lazım, yetmedi içini aç, topladığında dışarıda kalan parçaları tanımadığın için atmayı ihmal etme ki bir daha o makina asla çalışmasın. Para bok ya gider yenisini alırsın zati :)

Bakkaldan aldığın sigarayı cebine sokuştur, sonra cebine sokuşturduğunu unuttuğun için bir sinir bir öfkeyle ''way hergele, beni kazıklamaya kalkıyor''diye bakkala bir güzel diklen...elini cebine attığında sigaranın orda olduğunu anlayınca bir güzel bozum ol çık bakkaldan...sonra o bakkal sana bunak muamelesi yapsın her seferde...vallahi tadından, lezzetinden yenecek durum değil, nasıl bir anlamlı. anlatılmaz yaşanır yani :)

Bunlarla da bitmiyor...dışarıdan yemek siparişi ver ama adres vermeden kapa telefonu..kapat kapat hiç çekinme...çünkü adamlar müneccim karıları ile yatıp kalkıyorlar ya mutlak senin adresini sen söylemeden bilmek zorundalar. yoksa aradan 1 saat geçip yemek gelmediğinde haksız yere kime sıçıp sıvayacaksın...sonra  o sıçıp sıvadıklarını nasıl eriteceksin bünye de..aaa mutlaka denenmesi gereken bir vak-a gözlerinin akına kadar nasıl utanılır sonra aynaya git bak...süper bir manzara görüyorsun sana yansıyan şeyde :))

Lütfen arkadaşlar bir gün kendimi de kaybedip gideceğim ya, olurda denk gelirseniz nezaketle yaklaşınız ki sizi de sapık, hayatıma kastı olan seri katil biri sanmayayım :))

İşte size Esmer görünümlü, sarışın beyinli olmanın bir kaç sıırından bahsettim...bunları bir yerinize kayd edin de unutmayın sakın. Ne olur ne olmaz.

Haydı kalın sağlıcakla :)

2 yorum:

  1. Hah haaa bunların senin yaptığını düşününce neden şaşırmıyorum acaba??? :)))))))))

    YanıtlaSil
  2. çevrende yapabilitesi olan başka bir ben daha yok da ondandır :))))

    YanıtlaSil