Translate

8 Haziran 2012 Cuma

Benim Platoniğim kim ?

Yaklaşık 4 yıldır hiç tanımadığım, bilmediğim birinden mailler alıyordum. Düzenli değildi, bazen 3 ayda bir bazen 6 yada bir yollardı ama yazdıklarını okurken kendimi Beyaz Dizi serilerinin kadın kahramanı gibi hissetirirdi bana. Beni okulda izlediğini sonra bir süre aklına bile gelmediğimi sonra bir yerde olmadık bir zamanda bana benzeyen birini görünce tekrar kor gibi beni görme isteğinin alevlendiğini yazdı. Bazen markette gördüğünü, aldığım ne varsa hepsini aldığını hatta bir keresinde kasada bana yer bile verdiğinden bahsetti. Bazen sokakta yanımdan akıp giderken kokumu içine çektiğini, her gece beni düşünmeden uyumadığından dem vururdu...çoğunlukla ben yazmışımdır bu tarz şeyler, hazıra konunca da bayağı bir keyifli oluyormuş. Merak da ettim açıkçası ama hiç araştırmadım çünkü açığa çıkıp deşifre olmasından sa bu şekil kalsın arada bir ruhumu okşasın istedim. Bu tarz yazılar yazabilen adamları görüp tanımaktansa olduğu gibi gizemi içinde bırakmayı severim çünkü. Ve galiba her hatunun başına da gelmez...yaşamış olanlar çok şanslı bence. Çünkü kendine daha farklı bir durumdan bakmanı sağlar, arada bir izlenildiğinin bilincinde çevrene kaçamak bakışlar atarsın acaba tanıyabilirmiyim ki diye..kısaca güzel ve zararsız bir oyundur. Unutursun bir daha ki maile kadar,çünkü hepimiz bize verilen rollerin kahramanıyız ya..Nihayetinde sen kendi hayatının ekseninde, gizli platonik te kendi hayatının ekseninde döner arada bir çakışıp bunları kaleme döküp kendi ruhunu da karşı tarafında ruhunu hafif bir meltem misali okşar geçer...Platonik aşık müessesi karşılıklı beklenti ve istekler olmadan yaşanan kısa an ve hayali aşk türüdür. Daha önceki yazılarımda yazmıştım en zararsız sevme biçimidir. 3 yıl boyunca ara ara mail kutuma akan maillerin kimden olduğunu öğrendim yakın bir zaman önce. Öğrendiğim de çok şaşırdım çünkü onca zaman o canım güzelim mailleri bana bizim okulun ilahları arasında olan bir çocuk yollamış....hayır çocuğun o zaman beni fark ettiğini ve kendince uzun yıllar boyu böyle şeyler beslediğini duyunca dumur ötesi oldum çünkü çocuğa sevgili dayanmaz, çıktığı kızların ona olan aşklarından şaftı kayardı...onun için biz onu uzak bir hayal olarak iç geçire geçire izlemeyi tercih ederdik...Bizim okulun Yunan Tanrılarından birinin bu şekil ince ruh adamı olacağı aklıma gelmezdi hele hele birde bana bu şekil hisler besleyecek olmasına 80 bin yıl düşünsem yine olmaz derdim :) Neyse azcık gururum okşanmadı değil. bunca yıl unutulmamak da güzel bir şey.  Ama bundan ötesi de olmaz tabi...arada bir selam kelam edilir hal hatır sorulur herkes kendi işine bakar. En çok bir daha o tarz mailler alamayacağıma üzülüyorum ben. Yahu ne güzel okuyordum, okurken yanımdan yöremden kuş kelebek vs çıkıyordu iyi oluyordu yani..şimdi bitti gitti oldu mu şimdi canım yaaaaaaa :)))

Benden demesi eğer böyle şeyler okumamışsanız ne dediğimi anlayamazsınız..onun için çalışın çabalayın size erkek parfümü, losyon ve traş sabunu kokulu mailler yollayacak Platonikler bulun :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder