Translate

10 Haziran 2012 Pazar

Blog Hakkında :)

Blog yazma fikrini aklıma sokan eski oturduğum apartmanda ki kapı komşuluğunu aşıp canımın komşusu olan bir arkadaşım olmuştur.

Verdiği gazla blogu oluşturup, içine de bir yazı atıp uzun bir süre uğramadım buralara. Anlatacak çok şey vardı, olmaz olur mu, ama yazmaya kafa yoktu. Harfleri dizip cümle yapacak can yoktu. Aslında şimdi de yok ama artık öyle aş ermişim ki yazmaya, beynime doluşmaya başladıkları anda oturup yazıyorum işte Allah ne verdiyse.

Çok da iyi oldu. Önce kendimi tamir etmeye başladım bu sayede...kısır döngü gibi çemberini kıramadığım bazı durumların üstesinden gelmeye, bakış açımı değiştirip başka yönden bakmaya başladım kendime, geride bıraktıklarıma, geleceğe dair umduklarıma ve yapmak istediklerime yardımcı oldu. Kendimi öve saklaya yazmak yerine olduğu gibi yazmayı tercih ediyorum..hatta çoğunlukla bazı yazım hatalarını bile düzeltmeden yolluyorum...neden mi ? çünkü bir kısmını beğenmeyip düzeltebilirim ve gerçekçi olmaz düşüncesinden.

Velhasıl yazmaya başladığımdan beri bilen arkadaşlar, bilmeyenlerle hatta seni tanımayanlarla da paylaş yazdıklarını deyince onu da yaptım....reklamın iyisi kötüsü olmaz hesabı :) İtiraf etmeliyim  ki hiç bu kadar bir okur kitlesi beklemiyordum. Kendi çapımda döner dolaşırım çok çok kendi aramızda eğlencelik, düşüncelik anı yumağı olur diye beklerken Facebook ve bu blogun bağlı olduğu mail adresine beğeni ve eleştiri mesajları gelmeye başladı...beğenenlere de eleştiri yapanlara da teşekkürlerimi yolluyorum çünkü hem şaşırdım hem de sevindim.

Yazdıklarımın çoğuna isim, yer, mekan, yıl vs eklemediğim için havada asılı kalmış gibi yazmışsın diyenler oldu. Hemen belirteyim özelliği o zaten, yani hiç kimseyi ama herkesi kapsıyor yazılanlar, okuyanlar kendilerininkine benzer durumları buluyor çoğunlukla...kişi yada mekan belirtsem ''Nickimsizin İsimsiz Anıları'' olmazdı değil mi blogun adı ? Kendi hayal gücünüzle kendi isim, mekan ve tarihlerinizle bütünleştirin istedim.

Anlatım dilimin sohbet havasında, sanki okuyanla muhabbet ediyormuşcasına olduğunu ve bu yazım şeklinin okuyanı çok rahatlatıp olayın merkezine çektiğini yazdılar. Onu da hemen açıklayayım genelde bu şekil yazdığım için hiç zorlanmadım..istediğimde tam tamına bu idi anlayanlar için ayrıca teşekkür ederim :))

Bu yazıları blog dışında ulusal medya da okumak istediklerini ve hatta bunun için yardım edebileceklerini, tavsiye edebileceklerini yazanlar da oldu. Aslında hiç fena olmaz dı ama henüz daha pişme sürecinde olduğu için öyle yüksek hayallerim yok şimdilik. Bu teklifler ne kadar hoşuma gitse de kendimi henüz etiketleyemedim bu duruma....biraz daha yazıp kalfalık mertebesine ulaşayım o zaman ben peşinize düşeceğim emin olun. Destekleriniz için ayrıca teşekkür ederim, tanımasam da samimi olduğunuza inanıyorum :)

Eveeeet 2010 ylından bu yana uyumuş ve şimdi uykudan fırlamış, sanki bir şeylere yetişmeye çalışır gibi yazmaya gayret ediyorum. Günlük tıklanma sayısı 600' ü geçmiş durumda imiş, beni mi kekliyorlar anlamadım ki :)) neyse şaka bir yana okuyup ve mesaj bırakan herkese ayrı ayrı teşekkür...bu blogun bağlı bulunduğu mail adresini tekrar yazıyorum  nickimsiz@gmail.com bana her konu da yazabilirsiniz. İyi geceler arkadaşlar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder