Translate

2 Haziran 2012 Cumartesi

Hayal dediğin nedir ki? kurarsın, yazarsın, okursun :)

Şu kendimden sıyrılabilsem neler yapardım diye düşünüyorum bazen. Çünkü hepimizde var olan ama asla kopartmayı başaramadığımız prangalarım var benimde.
Sanırım en hesapsızca yapacağım şey Yeni Zellanda ya gitmek olurdu. Nedense orayı görmem lazım diye düşünüyorum. Koyun keçi vs bolca mevcut sanırım ondan :))
Belki de kendimden oldukça uzak bir yere düştüğü içindir enlem ve boylam olarak. sonra gidip daha medeniyetin çok fazla uğramadığı ama interneti olan bir pasifik adasına yerleşir oradan devam etmek isterdim yazmaya. Kendimi geçindirecek kadar para kazanabileceğim kariyer kaygısız bir iş de buldum mu tamamdır. Konu komşu edinme derdim de yok nasılsa çünkü yeterince girişken ve atağımdır bu gibi konularda. Lisan lehçe elbet öğrenilir dert değil yani 2 gram ingilizce ile çok güzel iletişim kurabilen bir yaratığım nede olsa :)
Çevreme yanıma yöreme de bir sürü kedi köpek dostlarımı aldım mı alın size Dünyanın öteki ucunda ki Nickimsiz çetesi :)
Sonra buradan benimle yaşamaya gelecek bir kaç dostum var,onları da ekledik mi bayağı ufak çaplı bir köy oluşturduk :) Bu hayali burada kesmezsem Nickimsiz Cumhuriyeti de kurarım ona göre....hahahhahahahaha valla bu süper oldu.
İnsanın hala hayallerinin olması çok güzel. Tabi kendini onlara teslim etmeden içinde boğulup gerçekle irtibatı koparmadan. Yahu kendimi böyle de seviyorum ben arada bir hayale dalıp yazıp çiziktirmek gibisi de varmı dimi canım kendim ? haydi bakalım yarına önemli bir görüşmem var bu gece tadında kesip güzellik uykuma yatayım da dinç kalkayım. İyi geceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder