Translate

17 Haziran 2012 Pazar

Dövüyor Çünkü Beni Seviyor :)

Bu nasıl bir algılama şekli ise artık... ama bu model hatunumuz da var, yok değil yani memlekette :)

Adam bunun ağzını burnunu kırıp dağıtınca..mor göz, salkım saçak, huşu içinde çevresine övüne övüne anlatır da bu durumu. Adamın iz bıraktığı yerler sevgi içinde okşanır, Ay beni kıskandı dövdü, beyim değil mi döver de sever de, ben hakettim ama vs. vs. o anı anlata anlata bitiremez, her anlattığında daha bir heyecan pırıltıları gözlerinde, o ağız büzüşe büzüşe, kaş göz oynaya oynaya, kahve çay, börek, çörek eşliğinde sanki oskarlık film anlatıyor o derece yani.

O cins havvagillerin aklı sanırım dayaktan mütevellit geriye doğru evrimleşiyor belli bir süre sonra. Dayak la sevdayı aynı potada eritebilen yaratıklarız ya biz daha ne desek, ne yakıştırsak kendimize az a dostlar!

Bir arkadaşım vardı benim de. Sevgilisi bunu sokakta dövmeye başlamış kız kaçıp benim eve sığınmaya çalışırken kapıya bir omuzla dalıverip benim evin her yerinde dövdüydü kızı, fantezi misali.Bizim ki de az değil ama...adam vurduğu yerden kan çıkartıyor bu da sen de erkekmisin canımı bile yakamıyorsun deyip tam gaz yükleniyordu adama.

Adamın elinden zor aldım kızı....adam da elimden bir kaza çıkmasın deyip kaçtı zaten, böylesi tahrik noktası yüksek kadın ölse o an, ruhu devam eder daha yok mu demeye.

Evin tavanlarına kadar kan içinde kalmış, darma duman salonun orta yerine çöküp ağzından damlayan kanlı salyasını toplaya toplaya bir kahkaha atışı vardı hala unutamam. ''Gördün mü nasıl seviyor beni'' demez mi sonra. Şaşkınlıktan ne diyeceğimi şaşırmış, aptala bağlamıştım uzun bir süre.

Hayatımda gördüğün en korkunç dayak sahnesi benim evde yaşandı. Babasından bir tokat bile yememiş, abisinden şiddet in Ş ine bile maruz kalmamış ben..bir erkeğin en vahşi halini de gördüm ya Cennetliğim sandım o an :)

Bizim ailemizin erkekleri bağırır çağırır ama sokağa atmakta bulur çareyi..Zaten tek bir abiceğimiz kaldı onca kadın arasın da, bilir yani kadın uyuzluğunu gardını ona göre alır..Oy canım abim ya böyle durumlar da beyefendiliği ile daha bi çok seviyom onu :)

Neyse konumuz cento erkek değil, onu da başka bir zaman yazarız.

Görüldüğü üzere şiddete maruz kalmayı sevgi pıtırcığı sanan, gözünde ki morluğun koyuluğunda ''adam beni ne kadar seviyor'' falı baktıran da var bu memlekette, dünya da.

Mevzu epeyce bir derindir, derin olduğu kadar da aslında içler acısı...Kim bilir bunları okuya yaza bu ironiden de bir pay çıkartırız kendimize ne dersiniz?

akşamın ilk yazısı...nickimsiz gururla sunar :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder