Translate

17 Temmuz 2012 Salı

Yürüyüş Güzergahlarım :)

Genelde geç vakitler çıkıyorum yürüyüşe. Herkes evlerine çekilmeye yüz tutmuş, nispeten boş caddeler, sokaklar....Hava daha bir serin yürümeye uygun yani her yer. Genelde Pangaltından çıkıp Mecidyeköy' e, Pangaltından, Taksime yürüyorum. Ayda bir kaç sefer de Fndıklı'ya kadar inip deniz kenarında dinleniyorum. Oradan dönüşte tabi ki Taksiye biniyorum çünkü açıkçası kıçım yemiyor o yokuşu tekrar çıkmayı..ama inmesi güzel :)

Bu güzergahlardan geç vakit geçtiğim içinde genelde denk geldiğim kişiler Travestiler oluyor. Hiç tanıma fırsatınız oldumu bilmiyorum ama benim tanımaya nail olduklarım gerçekten çok samimi ve sıcak insanlardı. İsimlerini bile bilmiyorum ama akşamları beni çevirip 2 satır sohbet etmek çok güzel oluyor. Onlar benim orjinal hatun oluşuma hasta bende onların sonradan olmalarına :) Kaynatıp kaynaştırıp birbirimizi Allaha emanet edip kendi eksenimizde dönmeye devam ediyoruz.

Bu insanlara nasıl yaklaşırsanız öyle karşılık alıyorsunuz açıkçası çünkü malum olduğu üzere cinsel tercihleri yüzünden cinselliklerinden tiksinecek bir hayat yaşamak zorunda kalıyorlar. Aslında çoğunun çok güzel meslekleri var. Cinsel tercihleri açığa çıkmaya başladığında toplumdan da itilip dışlanmaya başlıyorlar maalesef. Bu sefer o tercihini ekmek parasına dönüştürüp hayatlarını idame ettiriyorlar. Gündüz nefretle bu insanlara sayıp söven adamlar, akşamları peşlerine düşüp delisi oluyor. Garip bir bağlantı ama gerçek.

Yürüyüş güzergahımda sadece bu insanlar yok. Çocuğu ile harbiye de ki barlar da çiçek satmaya çalışan bir kadın var. Bir kaç tane Meczup, sakız satıp para kazanmaya çalışan sakat bir amca, Ayakları tutmayan gözleri su yeşili bir genç kız. Hepsi ile selamlaşmak arada denk geldikçe bir şeyler almak 2 satır konuşmak çok keyifli, keyifli olduğu kadar da yüreğimde her daim ince bir sızıya neden oluyorlar ama neylersiniz ki hepimizin rolleri bambaşka. Ben onlar için sürekli yanlarından gelip geçen biri, benim içinde rastlaşıp konuşmayı sevdiğim insanlar. Her şekilde iyi niyete dayalı bir ahbaplık. Daha ne olsun ki hayatlarımıza böyle küçük nüanslar da eklemezsek nasıl kendimizle barışık gezeceğiz. Yaşadığımız her şey bize değerimizi daha iyi anlamak için sunulmuş küçük örnekler....Kendi adıma ben memnun oluyorum. Yürüyüş güzergahlarımı ve rastlaştığım insanları seviyorum....Sevmeyenler, görmezden gelip yok sayanlar utansın :))

Nickimsiz Terasta serin havanın kucağında bir bardak çayı ile :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder