Translate

20 Temmuz 2012 Cuma

Kaçırdığımız Fırsatlar....

Öyle fırsatlar kaçırırız ki; o an es geçip peşinden gitmediğimiz her şey bir zaman sonra dert olur içimize. Hep en güzel günlerimiz geriler de kalmıştır ya anlata öve asla bıkmayacağımız anılarımız olurlar. Bu günlerimiz ise yarınlarımızın güzel anıları..asla bitmez anlatacağımız şeyler aslında.

Geçenler de öyle güzel bir fırsatı istemeyerek geri çevirmek zorunda kaldım işte..yalnız bu sefer acı bir kabulleniş durumu diğerlerinden ziyade. Bodrum da yerleşip orada çalışacaktım. Her şeyim hazır, sadece gitmek vardı işin ucun da. Biz kadınlar öyle görünmez prangalar la bağlıyız ki hayatımız da ki bazı unsurlara onlardan vazgeçememek hayatımızdan vazgeçmemize en büyük nedendir işte. Üzüldüm elbette ama bir yandan da verdiğim karar yerinde bir karardı..yada ben yine kendimi öyle kandırıp avutmaya çalışıyorum. Şu an orada işten kalan zamanları sevgili yalnızlığımla paylaşıp farklı bir memlekette yaşamanın rahatlığı içinde olacaktım.

Aslında herkesin deli olduğu Bodrum dan da nefret ederim ben ama şu an öyle de cazip ki. Kaçmak için bulunmaz fırsattı. Kimbilir belki başka bir zaman, ama ne zaman ? büyük ihtimal yaşlı bunak olunca :)

Daha önce de kaçırdığım şeyler oldu vallahi..bende ayrı bir salağımdır bu tarz konularda.  Belki de kısmetsiz kaltağın tekiyimdir bilinenin aksine :) çünkü çoğu arkadaşım bana zeki kaltak der...zeki olmak bana fikir danışan arkadaşıma o an bakamadığı bir yerden bakıp mevzu olan konuya başka bir objektiften yansıyanı söylemekten başka bir şey değil aslında...ama genelde çevrem de espri konusudur da ordan geldi aklıma...konumuz zaten fırsat değerlendirememe. varın anlayın artık ne kadar zeka akıyor paçalarımdan :)

İkizler burcu kadının yüz karasıyım ben a dostlar. Duygusallığım daha ağır basar her seferinde. Nedense hep duygusal bağlı olduğum kişilerin ve yerlerin müptelasıyım ben. Onlarsız hayal bile kuramam ki her bi şeyin içinde illaki benim sevdiklerim de olsun yanımda...tipik Türk Kadınıyız anacııım her bi şeyde bir anaçlık bir fedakarlık sorma gitsin yani, ama olsun ben kendimi böyle de seviyorum :) bende bu cehennem gibi aptalık olmasa rım rım rım...aaaahhhhh bu hayat çekilmez, aaaahhhh bu hayat çekilmez rım rım rım :)

Demek ki burada ki fırsatlarımı değerlendimeye devam etmeye devam edeceğim. Epeydir üstüne düşmediğim  güzel bir işim vardı Hasır ve tahta objeler alıp satıyordum bir kaç pazar da tezgahım vardı açık hava ofis, her yer kariyer misali. Şimdi öyle bir şey değil ama sanırım internet üzerinden satışını yapmaya odaklanacağım. Bir kaç şey daha var yaptığım ama şu aan için gelir olarak geri dönüşü yok. Bir iş deneyimi oldu ama kısa sürdü çünkü vaad edilen ve sunulan aynı olmadı bende artık eskisi kadar sabırlı olmadığım için düzelecek diye polyannacılık oynamadım açıkçası.....nedense iş konusun da sankim bir lokma akıllanmışa benziyorum galiba büyüdüm :)

Kısaca iş güç vs durumları, kaçırdığımız fırsatlara üzülsekte denemekten bıkmamalıyız. Kariyer için onca sene uğraştım, şimdi elimde sadece bilgim var o zaman o bilgiyi bana uyan koşullara uyarlamak lazım değil mi? O zaman sızıldanmak yerine koca kıçımı kaldırıp bir şeyler yapayım :)

Unutmayın iş yoksa siz yok değilsiniz, siz yoksanız iş yok...Bunu seneler önce çok çalışmaktan sürmenaj olup yataklara düştüğüm zaman bir kaç sefer gittiğim bir psikolog söylemişti...zaten bir onu söyledi gerisini de ben çözdüm zaten :)...ah ah bir de kendime salak derim basbayağı akıllıyım ben yaaa :)

Hiç bir iş son değil aksine yeni bir başlangıçtır. Bu sadece iş için her şey için böyledir. yazmak kolay uygulaması zor ama olsun ne kadar olumlu düşünürsek o yola doğru hızla adım atarız. Aman zaten zamanında yazıp çizmişler işte varın siz anlayın gerisini de bende şimdi çok bilmiş edalarında kıçım havalar da tekrar yazmayayım.

Nickimsiz Terastan canlı canlı yazdı :)...ah az önce de kafama kuş tüyü kondu ne yapsam ki ? neyse ben dedikoduya dönüyorum biraz aile, sülale çekiştireyim...aklıma yine bir şeyler gelirse yazarım. haydiii okuyun kalmasııııınnnn :))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder