Translate

7 Temmuz 2012 Cumartesi

msn de uyuz olduğum şeyler :)

Hepimiz msn de bir şekilde varız. ya iş için ya keyif için ne istiyorsak onun için. Ben çoğunlukla acil durumlar için ve dosya paylaşımı için kullananlardanım..uzun uzun salak salak yazışmak bana göre değil anlayacağınız.
Bir kere sesli harfleri yazamayan yada üşenen birine bir harf yazmaya bile imtina ederim o derece de ukalayım, sürekli lafın başına kıçına hımmmm, waaawwww, hııı hııı abuk sabuk ikon yollayana da tilt olmuşluğum vardır. Birde bazı şeyleri yanlış yazanlar var aman allahım diplomanı nerden aldın yahu beee M.E.B eğitimi Türkçe verirken sen nece dinliyordun acaba dersleri ? eylence (eğlence olacaktı), beyendim (aman ne olur sen beğenme) herkez (herkes canım o kaç kez der gibi ne o öyle ) daha da var da aklıma ilk gelenler bunlar. Hızlı yazmaktan çoğunlukla imla hataları yaparsın eyvallah ! bende yapıyorum niye yapmiim ki var o yetenek bende de :) ama söz konusu yukarıda ki şeylerse vallahi 2 gram keyfim olsa bile kaçıyor açıkça diyim.
Ha birde hece hece yazan var..bir cümle 20 satır...ben genelde 2. satırda evlenir 3. satırda balayı, 5. satırda çocuk yapar, 6. satırda ayrılır 8. satırda tekrar barışır 9. satırda tekrar çocuk yapar 15. satırda şiddetli geçimsizlik 16, boşanma davası 17, 18 satır mahkeme 20. satırda çocukları da alır giderim...bakın gördünüz mü 20. satırda bir cümle oluşturmaya çalışana ne kadar kısa bir hayat dersi :) maksat uzun yazışmak baymak bayıltmak değil, özlü ve anlamlı yazışmak. Ne iş olursa olsun. Şimdi bana çok kızan da olur, kendini beğenmiş pis sürtük diyen de olur ama ne yapalım ki gerçek bu :) 


Not: gelen mailler den birinde hatunun biri saydırmış bana bir güzel, artık derdi neydi bilmiyorum, hangi yazıya istinaden o da belli değildi. Okuyorsa hangi yazıya istinaden olduğunu yazsında ona göre bende açıklama yapayım. Bu arada arkadaşım beni yermek istemişsin ama olmamış ki ''Kenar mahalle dilberi'' demişsin. insan  acuze, manyak vs gibi şeyler yazardı...o cümle de gizli bir beğenme ve hazımsızlık var çünkü dilber yani güzel diyorsun...bence daha mantıklı daha can yakıcı olmaya çalış eğer maksadın can acıtmaksa ki ben ona da alınıp gücenmem sen rahat ol yani..nasılsa orta yol bulunur yazdığına bile üzülürsün bak diyim ben sana  :)


Eveeet sanırım bu gecelik bu kadar..biraz film modu yapiim sızarım nasılsa. az önce ki not kısmının açıklamasını okur ile iletişim bölümü yapacağım o zaman okursunuz artık :) daha seçemedim de hangilerini öne çıkartacağımı ,ama bu banko oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder