Translate

5 Temmuz 2012 Perşembe

Etiler Gereksiz Şeyler Yüksek Okulu :)

Malum havalar sıcak. Beyin haşlaması, buğulaması ve bilimum rehavet çökmesi şeklindedeyiz her birimiz.
Bu gün Etiler akatlarda ki meşhur arkadaşımın evindeyim. Meşhuruiyeti sanat camiasından olması değil kendi çevresinde ki organizasyon yeteneğinden kaynaklı. Sosyopat kendisi :))
Bu akşam iş çıkışı 4 Leventte klasik buluşma noktamızda buluştuk, ev egeldik yemek faslı vs. sonra laptoplarımızın başına çöktük, hala daha çökük vaziyetteyiz ama halimizi görmeniz lazım.
Birimiz Soliterin inceliklerinden girdi, diğerimiz Mahjongun tarihinden çıktık. Yetmedi kara büyü nasıl yapılır onları araştırdık (sanki düşmanımız var da intikam alces) hemen söyleyeyim çok meşakkatli bir iş, bir sürü ismini cismini bilmediğin ot, bok, böcük horoz, tavuk vs gerekiyormuş..ayol ben bunları bir araya getirsem baharatlı tavuk yaparım, yanına da garnitür olarak bebek havuç ve patates oh mis gibi yemek...

Türk kadını dediğin kuşun döktürür, kahve falı bakındırır, olmadı hacı hocaya kanıp gider kendini düzdürür büyü için...sonrada basar çıngarı ''Hoca beni iyi etcekti tecavüz etti'' diye kanal kanal gezer dolanır. Bizdeki en vahim büyü yaptırma olayı budur..Hocanın uçkuru yenene kadar uhveri nur-u eda kutsal bir organdır. Yedikten sonra kocanın ve sevgilininkinden farkı olmadığını anladığında durumu çakar çıldırırsın. Aklın nerdeydi ey Adem Kızı o esnada....Kısaca Yurtdışı menşeili büyü, sihir bizi bozar, yerli de bozuyor, e o zaman bu tarz işlere başvurulmaması lazım..kahve, tarot vs hariç, onlar zararsız :)

Bir de zılgıt çekme durumu yaptık...arkadaşın dilinin kemiği olmadığı için dilini damağına saniye de bilmem kaç kez vurdurabilitesi var ''lilililili'' diye uzunca bir harf kümesini nefesi bitene kadar ard arda hızlıca sıralayabiliyor amam ben bunu beceremedim ya nasıl bir dil varsa bende de kabiliyet düşmanı çıktı bu konuda...kendisini cezalandırdım ama sol yana çektim kastırdım bıraktım ööle :)

Son öğretim olayı da telefonla eğitim olayı, yine bizim kızlardan ev içi kadını olan aradı az önce Lost Karakterlerinden olan bir kaç kişinin adını sordu çok sever de o dizideki bazı karakterleri gerekli aydınlatıcı bilgi verildikten sonra absürt hayaller kurulup geyiğe sarıldı verilen bilginin hemen sözlü sınavı yapıldı ve başarılı olduğu görüldü. 10 üzerinden puan verildi. :)

Erkekler aslında ayakta işememeli imiş, aynı biz hatunlar gibi klozete oturur pozisyon da edevatlar aşağıda olacakmış çünkü o şekil işemek hem ortalığa çiş sıçratmıyormuş hem de prostat olayı daha geç vukuu buluyormuş ademgillerin bünyelerinde. Demek ki sağlık ve hijyen için gayet uygun bir durum ben bu dersi tuttum  daha da bırakmam ha :))

Bu sosyapat karınında 15 dakikadır çamaşır suyu banyoda nasıl kullanılır adlı dersi vardı....yarı dinledim yarı dinlemedim çünkü kokususundan bayılcaaaağdım vallaaa...ama en ilginç özeti ise şudur biz sıçarken o bok izleri nasıl klozet kapağına kadar ulaşır, eğer öyle ise bunlar bizim sırt bölgemize kadar çıkıyor !!! ıykkk hemen duş almam lazım imdat yaaa.

haydi bakalım okuyun kalmasın.............


1 yorum:

  1. Allah belanı vermeyeeee lililililililililililililililillilililililililili
    koptum hacı yaaaa :)))))))))))
    daha da bişi demiyorum :D

    YanıtlaSil