Translate

27 Temmuz 2012 Cuma

Bir Uzaylı Bile Kaçırmadı Beni Oyyyy Yazık Banaaa :)

Belgesel kanalında uzaylılar nasıl insan kaçıyormuş onu işliyorlar da aklıma geldi.
Dünya da hemen her ülkede uzaylılar tarafından kaçırılmış insanlar var ama biz de yok neden ki ? Hiç duydunuz mu beni uzaylılar kaçırdı, üstümde deneyler yaptı o da yetmedi beni bi güzel s.kip gerisin geriye yatağıma bıraktılar diyen birilerini ? Ben hiç denk gelmedim şahsen.
Bana oldu mu ? Hayıııııırrrr, neden ama nedennnn?  Bizim Meeksikalılardan, Amerikalılardan neyimiz eksik ?Bizi beğenmiyor mu bu uzaylılar ?

Ben sankim neden olduğunu az çok tahmin edebiliyorum.

Bizi uzaylılar kaçırsa bin pişman olur kaçırdıklarına. Ay düşünsenize bir. Mesela bir Türk erkeğini kaçırdılar diyelim. Hemen ortalığı kontrol eder dişi yaratık var  mı diye bakardı bizimkiler. Bulursa affetmez, kutsal spremlerini uzaylı kadınceğizin rahmine serper hamile bırakırdı. Sonra uzaylı hemcinslerine Türklüğün özünü anlatır, okey oynamasını, taş çalmasını, küfür etmesini, yere tükürmesini, ulu orta apış arası düzelmesini öğretirdi. Uzaylılar daha ne olup bittiğinin farkına varamadan gemiyi ele geçirir kendini o geminin kaptanı ilan ederdi. Geminin orasını burasını kurcalar bozardı, sonra ben hallederim deyip batırdığı işi daha bir boka sardırır dı. Uzaylılar bizim Türk erkeğini kaçırdıklarına bin pişman bir şekilde ruhsal bunalıma girerdi. Bir şekilde geri yollamayı başarırlar sa ne ala. O kadar zaiyatla kurtulduğuna dua edip bir daha gelmemek üzere gitsinler bence. Sen kiim bizim halis mulis Türk Erkeğine test yapmak kim. Sıkar biraz. Bizim ki kendi mahallesinde döndüğünde yaşadıklarını bir bir anlatır epey bir Kahraman olarak kalırdı. Çevresinde saygı görür, muhitin en saygın kişisi ilan edilirdi, bunlar daa extra şahane olurdu tabi ki :)

Hele bir Türk Kadını kaçırdıklarını düşünesinize bir. kadın başlardı artık orayı burayı temizlemeye, kaptan koltuğunun kolçaklarına örtü dikerdi, bunların kıyafetlerini beğenmeyip stil danışmanlığı yapardı. Erkeklerin üstlerine kazak örer, kadınların üstlerine farklı kıyafetler hazırlardı, anı diye kumanda şalteri, ışın topunun küresini aşırırdı. Yerleri siler basmayın yeni sildim diye fırça kayar, mum gibi dizerdi geminin bir köşesine, Üstünde araştırma yapacaklar bir de öyle miii ? Vallahi kıyamet kopardı viyaklamasından. Bir de cinsel ilişki mi vallahi namusunu vermez canını verirdi oracıkta.

Benden demesi Uzaylı Dostlar, eğer bir Türk İnsanını Kaçıracaksanız burayı okumadan geçmeyin, bu konuyu tekrar düşünün derim ben. İllaki de birini kaçıracağım diyorsanız ben gönüllüyüm yalnız yukarı da yazdıklarım aynen geçerlidir haberiniz olsun :)) Haa bir de beni aldığınız yere değil Yeni Zellanda ya bırakın lütfen gerekirse ben oradan dönerim Ülkeme :))

Haydi Kalın Sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder