Translate

28 Temmuz 2012 Cumartesi

Hayalette Gördüm Artık Kimse Tutmasın Beni... :)

Yavaş yavaş kafayı sıyırdığımın kanıtıdır. Az önce yataktan ter içinde uyandım, ellerimde kınaya benzer lekeler vardı. Uyumadan önce abuk sabuk bir sürü ses duydum ki bunlar da epeydir olmuyordu. Biraz hava alayım diye camdan bakmaya başladım. Cadde üstünde oturuyorum ama evin ön cephesi yol ve mezarlığa bakıyor. Mezeralığın içinde de uçuş uçuş garip yaratıklar gördüm ki bunlar da daha önce hiç görmediğim şeyler di...çünkü 1 yıldır burada oturuyorum görseydim mutlaka bilirdim kimler olduğunu :)
Yine de mezarlıklardan korkmayın çünkü ne kötülük gelirse yaşayanlardan gelir unutmayın :)

Yaw dün dalga geçtim Uzaylı kardeşler le acaba bana ültümatom yada nota vermeyi mi geldiler diyeceğim ama tam da adamına geldiniz yani...ben hiç korkmam ki böyle şeylerden, kaç kere başıma geldi yani. Karabasını ıvırı zıvırı ne varsa hepsi ile tanış olurum zaten. Başka yöntemler deneyin, bunlar bana sökmüyor artık :)

Yok eğer doğa üstü, yada altı değilse bu durumlar o zaman acil psikolojik yardıma ihtiyacım var. Eh bunca sorunun arasında olmasın mı yaw. Bazen arka arkaya gelir ya son 2 yıldır nerde bokluk varsa hepsinin içindeyim zaten. Sanırım yavaştan deliriyorum...eh bu da iyi bir şey belki...çünkü akıllı olup dünyanın derdini çekeceğime azıcık deliriyeyim de dünya benim kahrımı çeksin biraz da değilmi ? Yalnız bir ricam var kafamın içindekilerin bir kısmını da boşaltısınlar mümkünse özellikle unutmak isteyipde sürekli kıçımın dibinde biten anılar vs gibi şeyleri...vallahi ne süper olur.

Bu tarz durumları eski erkek arkadaşımın evinde yaşardım arada bir...daha önceleri de Sondurakda ki ev ve çocukluğumun geçtiği evde. Burada ilk defa oldu. Bilirsiniz işte çoğunuzun başına gelmiştir...ben arka arkaya yaşanyanlardanım ama kabus içinde kabus gibi :) Ayrık akıllı olmanın da bu tarz zorlukları var sanırım, yada çok düşünüp kafa patlatmaktan beyin yoruluyor...aman vardır elbette ki tıbbi açıklaması birde bunu düşünmeyeyim...ay durun merak ettim hala ordalarmı o uçuş uçuş şeyler bir bakiim geleyim..................................yoklar gitmişler, ben kahve yapacaktım niye gittiler ki ? Neyse duş alıp belgesel takılayım bari. yaw umarım birilerine bir şey olmamıştır çünkü ne zaman böyle sapıtsam sonunda pek de iyi olmayan şeyler duydum ve yaşadım da, haydi hayırlısı bakalım....iyi geceler arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder