Translate

22 Temmuz 2012 Pazar

Fal Bakma ve Baktırma Teknikleri :)

Hatungiller olarak bu tarz şeylere meraklı olduğumuzu extra dan belirtmeye gerek yok sanırım. Ben şahsen her ikisini de hakkıyla becerebilen bir hatun kişiyim. İtina ilen fal bakar karşımdakinin küçük dilini bile yuttrurum icabında :)
Ama bu benim evliya donlu uhrevi bir hatun olduğumla ilgisi olmayan bir şey, yani öyle ermiş, 6.7. hisleri kuvvetli bir şahsiyet olmamla alakası yok. Tamamen karşımdakini inceleyip duymak istediklerini az çok tahminle alakalı bir durum. Ne ister ki bir kadın falında sevgilisi o telvenin içinde secde etmiş onun yolunu gözlesin, adam elinde bir yüzük kutusuyla kahvenin içinden fırlasın, kadının başına ispermeçet balinası gibi çöksün, çevresindeki karıların işi gücü olmasın telvelerin arasından göz, irin gibi fırlasın bunun mutluğunu kıskansın, hasetlerinden çatlasın, kısmeti bol develer yükü kadar olsun vs. vs. Bunları kahve fincanının içindeki şekil almış telvelere de uydurduğun zaman senden iyi falcı varmı bacım bu memlekette yok tabi ki de. :)

İşte bu durumu çözmüş her kadın büyük falcıdır bence. Haaa bu işin pirleri de var yok değil, o hatunlara saygım sonsuz. Ben, benim gibi karşısındakini iyi gözlemleyip yorum becerisine sahip hatunlardan bahsediyorum. Ay bir de bir naz bir eda ile bakarız ki o fala...sanki anamızın karnından elimizde gümüş zarflı, fil ayaklı, kenarları varaklı fincanlarla doğmuşuz, doğduktan hemen sonra da meme diye kahvemizin yanına lokum yada gül reçeli koymuşlar tadımlık :)...öyle bir kapris modumuz da olur yani, iki fal baktıktan sonra da mutlaka ağırlık çöker, başımıza kıçımıza ağrı girer ne hikmetse..malum erenlere sorup danıştık ya çöktüler tepemize :))

Fal baktırmaya meraklı hatunun da yüzünden akar o arayış. Her kahve zamanı çevreye bir umutla bakar acaba bakabilitesi olan varmı diye. Bu tiplerin genel de de yüzlerinden okunur ne duymak ve ne öğrenmek istediği. Çünkü ya eşi ya sevgilisi ile ileri de ne olacağını merak eder, yada iş ortamında hangi kaltağın onun gözünde yeri var bilmek ister. Anası, babası hastadır durumu ne olacak falda öğrenmek ister vs. vs. Kendini bilen her kişinin iyi bir empati yeteneği varsa bu gibi hatunlara iyi fal bakabilir. Ben şahsen öyle yapıyorum.

Bir de elinde kağıt kalem falcının söylediklerini yazmaya çalışanlar var en çok güldüklerim de onlar yahu elinizde son teknoloji harikası ile geziyorsunuz ama aklınıza kadının sesini kayd etmek gelmiyor...yahu vallahi süzmeyiz biz kadıngiller :) Ay dur ne dedin, ne zaman olacak, hımmmm 2 vakte kadar, bu kişi nasıl bir tip ? amanın inci gibi de yazarlar. Az önce taktiği verdim bundan sonra öyle yapın yormayın kendinizi kağıt kalem ile. Başka bir fal meraklısı hatun tipi ise çevresindekilere ve falcıya mimik bir vermemeye çalışarak falcının dediklerini dinlemeye çalışan tipler. Bunların da diğerlerinden farklı bir yanı yok bence...çünkü bilmek istediği standart sorular aynı, ha bu tiplerin diğerlerinden tek farkı bu tarz hatungiller genelde haftanın 3-5 günü o falcı senin bu falcı benim gezip durmaları falcıdan istediklerini duyamamış yada yeterli olduğuna ikna olmamış ise mutlaka bir sonraki aşamaya geçip yıldızname vs. baktırırlar. Fal ve bu tarz işler onların hayatlarının vazgeçilmez parçasıdır :)

Gördüğünüz üzere fal bakmak sanıldığı kadar zor bir olay değildir sevgili hatungiller. Biraz gözlemle sizde iyi bir falcı olabilirsiniz. Fal baktırmak ise ayrı bir keyif..ben valla en son dün baktırdım amanın ne güzeldi, duymak istediğim ne varsa söyledi bende sevindirik oldum..niye olmiim ki, olmasa da mühim değil o anın rahatlığı bence çok güzel. Size de tavsiye ederim. Fala inanmayın falsız da kalmayın sevgili arkadaşlar.

Nickimsiz tersta sevgili yalnızlığı ile huzur içinde Ezan dinliyor, martılar Ezana eşlik ediyor. Yalnızlık yüreğini, rüzgar saçlarını okuşuyor....eh daha ne olsun, mis mis nefis :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder