Translate

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Tropik Adaya Düşsem :)

İlk başlarda zor olurdu kabul ediyorum. Sonra azıcık tırsardım da, malum tanımadığın bir yığın börtü böcek vs. sonra dır dır edecek insan yok çevrende..ay en zoru bu bir kadın için.

Ben 2-3 gün sonra duruma adapte olmaya başlardım. Önce yaşayabileceğim bir kovuk yada bir mağara bulur içini bir güzel temizlerdim. O kadar belgesel izledik ateş yakmasını da becerirdim herhalde. İri yapraklardan yatak yapardım, otlardan da kendime bir arkadaş yapardım sonra başlardım konuşmaya. Yiyecek bulurdum, öncelikle. Resiflerde ki yengeç, kabuklu vs. ile başlardım işe sonra sarmaşıklardan ağ yapar balık da avlardım, gerçi balık çok sevmem ama ne yapalım Tropik ada İskendercisi bulamayacağımıza göre idare edeceğiz artıkın :) Çok değil en fazla 3 hafta sonra ada yerlisi olur çıkardım. Yaşayan evcilleştirilmeye müsait bir arkadaş bile bulurdum kendime. Bukalemun mu olur artık yoksa başka bir canlı mı bilmiyorum adanın endemik bitki ve canlıları neyse artık ona göre bir şeyler olurdu. Adayı keşfe çıkardım uzun mızrak ve kesici aletler yapardım. bulduklarımı alır yaşadığım yere götürürdüm. Kıçımı başımı yayıp uyurdum da bol bol...yazması kolay da sanki yapabilirmişim de geliyor ya bende ki de nasıl bir hayal gücü artık :)

Ama düşünsenize süper olmazmıydı ? Kredi kartı yok, fatura yok, kariyer derdi yok, büyük şehir dertlerinden uzak mis gibi yaşayıp gidiyorsunuz, tek derdiniz ailenize sevdiğiniz inanlara ulaşamamak, onları merak etmek...bir tek bu zorlardı sanırım, ama kurtulamayacağınızı anladığımız an kendi yaşam derdimize düşüp nispeten daha az aklımızı kurcalardı herhalde...

Şahsen teknolojiden uzak kalmak başlarda çok zor olurdu. Bir kadın olarak kuaför vs. gibi yerlerde sıra beklemekten nefret ettiğim için kendi bakımımı kendim yapıyorum Allahtan onların eksiklğini hissetmezdim :)

Muson yağmurları yağardı ıslanırdım bir güzel..yağmur severim, içecek su biriktirirdim. Sonra deniz suyundan nasıl içme suyu yapılır biliyorum...ohooo  her bi boku da biliyom ki ben...kim korkar Tropik Adaya Düşmekten !! :))

Bu sıcakta öyle bir cazip geldi ki düşünmesi vallahi içim serinledi...haydi sizde okuyun içiniz serinlesin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder