Translate

1 Temmuz 2012 Pazar

Nickimsizin Maceraları..Haftasonu Arkadaşa İyi Niyet Elçiliği yapmak :)

Arkadaşım sağolsun tanıştığımızdan beri beni götürüp gezdirmediği yer kalmadı. Elimi cebime attırma fırsatı da vermedi. Bunun üzerine geçen gün şu çok bilinen indirim sitesinden bir yer seçtim ve 2 kişilk rez. yaptırdım. Buna da mete zoru yaptırdım.

Biraz huzursuz oldu ama nihayet ikna oldu. Dün akşam beni almaya taksi ile geldi. Evimizin Terasında bir kahve ikram edip kendisini hazırlanmam için kediler, bidi (köpeğimiz) ve ev ahalisi ile başbaşa bıraktım. Biz de kalan bir arkadaşım hazırlanmama yardım etti. Hayatımda ilk defa takma kirpik taktım ya ben..amanın ne güzel oluyormuş yaw, benim kirpiklerim öyle uzun değildir ama zeytin gibi pırıl pırıl gözlerim var kurtarıyoruz durumu Allahtan :) Neyse takma kirpik, bol rimel, hafif makyaj Kot kapri, merserize dökümlü triko ve yine ince topuklu terlik ! İnce Topuklu terliklerin üstünde yürümesini becerebilen kadıngillere her zaman hayran olmuşumdur ve bu hayranlığımı bende hayata geçirip geçen gün bu zinciri kırdım ve epey ince yüksek topuklu bir çift terlik edindim nihayet...aldıktan sonra  hafta boyunca da evde bunların üstünde denge kurup yürümesini öğrendim...fazla da zor olmadı vallahi eğer bir kadınsan içinde bunları giymek ve hakkından gelmek geni de var oluyormuş. Ben de şimdiye kadar yoktur diye çok inkar ettim ama bakınız varmış :)

Neyse saçlar, makyaj, kıyafet tam tekmil nihayet 30 dakika sonra Nickimsiz Menepoz teyze modundan hoş bir kadına dönüştü ve yola çıkıldı. Bu arada o kadar yüksek topuğa rağmen yine adamın yanında güdük Necmiye gibi kaldım ya Allahım o boyu nerde uzattın sen, kim gübreledi o kadar seni :) Düşünsenize 1.75 falan oldum yanında ama hala daha merdiven lazım adama ulaşmak için :)

Restaurant a gidildi. rez kodu vs. halloldu. Bizimkinin surat asıldı adamlara tilt oldu ama sakin kalmaya çalıştı..nihayetinde benim davetlim. Neyse o istendi yok denildi,  bu istendi mönü ye dahil değildir extradır dendi. Bizimki öncepembe sonra kırmızıya doğru bir renk alacasıyla en sonunda patladı....Canım ne olur seni anlıyorum ama ne olur izin ver şunlara bi hadlerini bildireyim dedi asabiyet tavan yapmış modda. Bu gün istediğini değil benim seçtiğimi yiyeceksin ve susacaksın dedim. Kedi gibi arada pis pis garsonlara tıslayarak yemek yenildi ve son hız oradan çıkıldı. O indirim sitesine, müesseseye bir güzel sövüldükten sonra rahat edildi. Biraz sahilde yüründü ve hava alındı. Tam beni eve bırakmak için taksiye binecekken bir arkadaşı evlerinde ki mangala çağırdı bunu. Meğerse benim için ekmek zorunda kalmış...ah ah bilseydim başka bir güne yaptırırdım ama bana söylemedi ki. arkadaşım yanında benim olduğumu ve eve bırakacağını söyledi. Karşıdan onuda kap gel hem tanışırız demişler. Bana sordu istermisin diye, olur dedim bende çünkü daha vakit erken. Adamın indirimli, sınırlı sorumlu şeylere alerjisi varmış, bunu öğrendik dün akşam ki dersimiz de :)

Sarıyerde bir evin bahçesinde yaklaşık 20-25 kişilik bir masanın başındaydık az sonra. Tek tek tanış olduk, yerlerimize oturduk. Masanın öteki ucunda 2-3 kadın fısır fısır konuşup duruyor masa da bir gerginlik hafiften. arkadaşım davet eden arkadaşını çekti konuştu bir yere ama ne konuşuldu bilmiyorum. Dalga dalga bize vurdu soğuğu o tarafın. Arkadaşım nihayet benim soran bakışlarımı yanıtlayarak eski sevgilim dedi en çok bozulmuş gibi duran kadın için. E gelmeseydik o zaman dedim kadını üzmenin ne anlamı vardı ? Nihayetinde bizim flört gibi bir durumumuz yok sadece keyif alıyoruz birbirimizden dost arkadaş olarak hepsi o. Söyleyelim bilsinler istersen dedim, yok dedi kimseye açıklama yapmak zorunda değilim. Ama sen rahatsız olduysan kalkabiliriz dedi. Ben rahatsız olmadım açıkçası sadece o kadını rahatsız edici düşüncelere gark edeceğime üzüldüm. Sonuçta ne olursa olsun tuhaf olur bir kadın o durumu anlarmı ki anlamak istese de.
Neyse o masa ucundaki kadınlardan biri ajan olarak az sonra yanımda bitiverdi. Yalancı bir samimiyetle ağzımdan laf alma çabalarını anlamamak için salak olmak lazım. Ne iş yapıyorum, neciyim, ne zaman tanıştık, kaç yaşındayım eni konu sorgulandım anlayacağınız. Bende gayet açık bir şekilde sadece arkadaşız dedim sanıldığı gibi bir durumun olmadığını ve içlerinin rahat olması gerektiğini vurguladım...kadın ne diyeceğin şaşırmış bir şekilde yine sahte bir samimiyetle ayrıldı yanımdan....Kadınla konuştular, kadın duyduğu şeylerle biraz rahatlamış devam etmeye başladı geceye. Bu sefer kadın kendinden daha emin bizimkine inceden kur  yapmalar..laf göndermeler nihayetinde bir ara punduna getirip dans bile ettirdim onları. Kısa sürdü ama olsun eğer bir umut daha varsa neden değerlendirilmesin. Sanırım arkadaşım da memnun oldu biraz, çünkü şikayetçi değildi sevindim.

Saat 3 gibi kalkıldı oradan, taksiye binildi ve dolmabahçeye gidildi. Orada durum kritiği yaptık bu durum hakkında. Ayrılık sebepleri klasik tabi yıpranmışlık, beklentiler vs. vs. her 2 tarafında kusurları var. daha önce bahsetmişti ama o kadının bu kadın olduğunu ancak anladım ben....ruh ineği olurum azcıkın da :) Neyse dedim  ki hala bir şeyler hissediyorsan bence denemelisin...kapatmış defteri açmam dedi bana, büyük konuşma dedim. Belki kapattığın defter gibisini hiç bir zaman açamayabilirsin ve sürekli inceden bir pişmanlık ve acabalarla geçer ömrün bunu istermisin dedim...İstemem elbet dedi, e o zaman bence bu şansınızı da kullanın dedim. Ama onunda benim de hayatıma birileri girdi...e daha iyi ya demek ki herşeye rağmen hala biribinizi gördüğünüzde etkileniyorunuz bundan güzel ne var ki dedim. Öyle mi dersin dedi çocuk gibi..elbette dedim. Yarın hatta şimdi bir mesajla başla olaya bence dedim ve benim yanımda güzel bir mesaj attırdım buna...ya geri dönmezse ya ben yanlış anladıysam diye endişelenirken mesaj geldi kadından..Nazik ama umut vaad edici. Haydi dedim şimdi beni arkadaşıma bırak..haftasonu etilerdeki klasik mekanım olan arkadaşımın evine bıraktı beni ve bahçesinde artık gün ağarmaya başlaya dek tekrar konuşuldu gerekli taktikler verildi. Bu gün için yapacağımız etkinliği iptal edip kadınla görüşmesi için ikna ettim onu.

Benimle ilgili duyguların da da samimi olduğunu söyledi...dedim ki ne olur şimdi bu havayı bozma ve oraya yoğunlaş çünkü zaten bizim arkadaşlığımız dostluğumuz baki, beni kaybedecek değilsin zaten..benim seninle ilk tanıştığım da böyle seni kapaklayayım, boşluk doldurayım diye umut vaad edici şeyler demedim ki onun için rahat ol sen dedim. Güzel bir akşam sabaha kadar çok güzel şeylere ışık tuttu, birilerine umut oldu, bana neşe oldu, buraya yazılacak güzel bir yazı oldu...eh daha ne olsun ki bundan sonra can sağlığı..haaa bu gün akşam rapor aldım bundan...akşam kahveye buraya geldi. Biraz takışık huzursuz ayrılmışlar eski hesaplar defterler açılmış da...ee dedim öyle sancılar olacak eğer tüm bu yüzleşmeden sonra hala yaşanmaya değer bir şeyler kalmışsa kaldığı yerden başlanacak..öyle hemen pes etmek yok :) Dimi canım arkadaşım...ben senden umutluyum, gerçi ben olmasaydım o şans yine olurmuydu bilmiyorum...bu aralar nasıl bir yapıcıyım, nasıl bir uzlaştırmacıyım sormayın gitsin..Suriye ve Türkiyenin arasını bile yaparım valla bende ki bu iyi niyetle...

Haydi Kalın Sağlıcakla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder