Translate

2 Temmuz 2012 Pazartesi

Ses var Görüntü Henüz Net Değil :)

Bizim kızlardan biri uzun zamandır bir adamzade ile hem telden, hem netten, hemde 3G vasıtasıyla görüşüyor. Aman ne görüşmek ama net bitiyor gece tel başlıyor. gündüz kuşağında ise canlı yayın 3G devreye giriyor lakin henüz canlıyı göremedik o ayrı konu :)

Çünkü ne zaman sözleşilse adamın bir işi çıktı..ya annesi hastalandı, ya amcasının beyni su kaynattı, ya eski radyo koleksiyonun bir parçasına zeval geldi bitmedi adamın işi bir türlü.  Bizim kızda hali ile ufaktan bozuldu atar yapar gibi oldu, nazlandı azcıkın...

Velhasıl bu görüşme ayinlerinden henüz vazgeçemediler. Adam da bir neşeli bir esprili ki sormayın gitsin. Bizim kız aradığında ne yapıyorsun dediğinde ne yapiim Nickimsizle konuşuyordum vs. yada mutlaka beni bir konuya dail edip onu bunu yaptık diyormuş. Malum arkadaşımla göbeğimi bir kestikleri için bizim kız gıyabımda beni ona, beni de ona anlatıp duruyor. Adamda bu alışkanlık durumuna kendi diyarından eşlik ediyor :)

Hayır anlayamadığım konu bu kadar ne konuşulur...ben mesela belli bir zaman sonra işi geyiğe sarar kol kıllarımın kaç mm olduğunu felan anlatmaya başlardım...yada masa örtüsünde kaç ilmek var, kaç numara tığ ile yapılmış bu konuda hakkında tez yürütmeye başlardım. Adamda da yok yok ama bir radyo koleksiyonu var yani ben resimlerini gördümde ordan biliyorum muhteşem..eski radyoları topluyor adam ve tamir ediyor. Möbleli olanı var, pikaplı olanı var, plak koyma yeri olanı var, ampullüsü var var da var. Adamı al koy evin köşesine antika ansiklopedisi şakısın yani o derece bilgi kaynağı bu konuda :) Bir de adamzademiz kendi ailesinin süper kahramanı ne olursa hep bu koşturuyor Sülale Lojistiği gibi tek başına iç ve dış politikalardan sorumlu. Lakin bızım kızla henüz canlı yüzyüze gelinmedi. Adamın hayatını telefon ve resim aracılığı ile anca bu kadar betimleyebildik. Daha doğru kızımız anlattı bende yazayım dedim.

Aslına bakarsanız bende özlemedim desem yalan o tür muhabbetleri yani konuşmak da iyidir bazen..ben çoğunlukla yazma taraftarı biriyim ama 2-3 kelimeyi öyle bir yanyana koyup öyle bir cümle kurarım ki duyanın aklı şaşar..düşünün yani ne kadar becerikliyim :) Çocukluğunun büyük bir kısmını kekeleyerek geçiren bir kız olarak çok büyük bir başarıdır bu bilenler bilir...

Nihayetinde kızımız ve adamzademizin arkadaşlığına hayranım. Kendilerini  buradan bir plaket ilen de tebrik ediyorum şahsen. zira bıkıp usanmadan birbirlerini dinlemekten büyük keyif aldıkları için, her türlü imkana rağmen hala görüşemeyip ama hala birbirlerinden umutlarını kesmedikleri için. Bizim kızın güzellik uykularına mal olsa bile hala bıkıp usanmadan kelime üretip konuşabildiği için. Özeniyorum valla arada size. Ama sus olmaya öyle alışmışım ki konuşmak bile bazen ağırlık yapıyor yaw..bir de sıcak var malum, sonra ellerim çalışmazsa diye de tırsıyorum biraz :) o zaman kim yazacak buraya her bi şeyi dimi ama :)

evet akşamın ilk yazısı terasta azcık serinlik eşliğinde sevgili arkadaşım ve onun uzatmalı telefon arkadaşına geliyor. Sıcak sıcak okuyun ki bu havada içiniz serinlesin...nasıl bir tezatlıksa artık bu da :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder