Translate

3 Temmuz 2012 Salı

Ben Dünyanın Gelmiş Geçmiş En Kötü Kadınıyım....

Bir yürüyüşün ardından yanıt bulamadığım sorulara yine onlarca yanıtsızlıkla eve geldim. Ayrıntı içerik yazmasam da olur çünkü artık bir daha yazılmayacak zaten...ara sıra bahsi geçerken de gider zaten :)

Bir insanın bir zavallıya yavaş yavaş dönüşmeye başladığını da gördüm bu gece, bu insan öyle bir insandı ki vakti zamanında...ama dedim ya vakti zamanında yani mış-muş-cek-cak onun deyimiyle, hepsini üzerine takım elbise yapıp zavallı halini başka bir zavallıya ödetmek için giyinmiş kuşanmış biraz makyaj adına da yeni hayat konmuş bu durumun...olduramayacağı hayatın hırsını yine en çok sömüreceğinden bitirdiğinde ise suçlusu sensin diyeceği biri de bulunmuş, inkarı söylense de yüzünde yalanı asılı durur halde ben daha varken hemde.
Suçlusu da benmişim bu durumunun yani iki yüzlü sahtekarlığını kendisi de onaylayıp elime verdi bir güzel...Evet gerçekten suçlusu benim ya yapamadığım bir şeyin elbisesini gururla taşıdığım için, algıladığına inandığı için benim diyeceğim ''kişi kendi gibi bilirmiş karşısındaki ni de''...ben müsterih olduğumla kalıyorum  kendi dünyam da çünkü o kadar haklıyım ki. Kaçıp göçmesi herkesten bu yüzden çünkü yüzleşilse diyecek lafı sadece kendi bencilliğinde koskoca yalan.

 Ben sadece onu ne kadar sevdiğimi bildim bunca zaman hiç kimseye de böylesi sevilmek nasip olmamıştır aşk ise gizli öznesi varsın o da dillenmemiş oluversin. Ben kendi duruşumla koca bir sevda idim zaten yanında.
Başka da bir derdim olmadı ya o tekrar geri gelene kadar. Yine inkarına kaçsa da herkes biliyor ki evlenmekti amacı  öylesi geri dönüş her kadın için budur...bu olduğunun ispatı da yine açıktır. O kelimelerle demedim demek ise umduğumu bulamadım cümlesinde ki gerçektir. Neden bulunmadı ? Çünkü dili söylerken, kalbinin sesini duyamadım ki. Eski karısının devamı beni görüp artık yaşadığı anıları bile karıştırdığı için..hala eski karısının aşkı ile yanıp tutuştuğu için belkide şimdiki bana olan nefreti...Nefret. Şimdi bile elime verdiği koca buket salkım söğüt nefretti. Şimdi birde bu geceye birde kılıf hazırlar anlatır ki. o zavallı da benim devamımdan ibaret olduğu için inanır ne yapsın garip 3-5 sene de o kurban yoluna çünkü her dediğine evettir ya kadıncağızın tek derdi..amaaan öyle bir şey işte aşk dedikleri de...evet dediğin sürece aşık ve aşıktır sana böğründen sürekli kuş kelebek çıkma halidir. Her denilene inanma şeklidir koşulsuz şartsız. Zaman yaratmaya vakit ayırıp her fırsatta ona koşma durumudur.Sevgi yerini almaya başladıkça çağıldamak yerine hisseder ve hissettirirsin söylemekten ziyade aşk gizli özne saklıdır ama o sevginin içinde.

Ay aman ben mi düşüneyim bundan gerisini de varsın benim selefim düşünsün bunu da. Nihayetinden ben sıramı savdım, savdırtıldım ya bana ne..ben bu gece kalan sorularımı da yanıtsızlıkla tamamlayıp iyi niyetimide alıp gittiğimden daha uzağa gittim ya bu sefer içim rahat ama...çünkü ne yapmadım yada yaptım daha diye düşünmeyeceğim artık bu ilişkiyi kurtarmak için. Gerekenleri ben yapmışım zaten adım ''orospu'' ya çıksa da bilinen adım o öyle rahatlatacaksa vicdanını varsın o şekil görsün gördürsün beni ben kendimi bildikten sonraaaa...ama bir adam bu kadar sene göremezmiydi diye sormazlar mı adama. Varsın bu kadar çok sevenin damgası da bu olsun mühim değil yine, bilen biliyor her yüzleşmeye açıktır hepsi ama insan kendini bile yalan görüyorsa artık ne yapılır ki. Doğrusunun rotası yalanın pusulasına uymuşsa bir kere ne desen gerçek onun ki zaten...

Bir insan kendi kendi yaptıklarından kaçar bu şekil suçlayarak karşısındakini çünkü rahat batmamıştır ya bu hale gelinmek için elbette ki .altındakileri kendince değil herkesin bildiğince söylemeli, tanımayana inanması kolay, taş atması neden normal olmasın ki 5 maymun hikayesini bilenler anlar ne demek istediğimi.

Neyse benim içim rahatladı yine alamadığım tüm yanıtlarla..nefret yine suratıma çarpıldı, suçlu benim yine yaşasın, bu dünyanın en kötü cadı karısı da benim...onu bu hale ben getirdim, onca yaşının tüm yaşanmışlığı onca edep, terbiye, adab-ı muaşeret, ahlak adamda kötü ne varsa hepsi benim eserim onun bana hiç zararı olmadı ki..o bir melekti yawrucuuum ben kaşar ötesiydim ama parasını yedim, arabasını taksi siye kullandım, takılar mücevherler aldırdım oramı buramı yaptırdım adamın parasını pulunu har vurup harman savurdum...adam benim yüzümden iflas etti a dostlar...ben kimi kandırıyorum borç harç takıp adama ödettim sırf kullanmak olsun maksat diye...çünkü ben o sırada kıçımın altına yine adamın paralarını sedir yapma derdindeydim. evden iş görüşmesi diye kurtulabildiğim zamanlarda son 1 yıldır araba sahibi olduğu için ona rica değil emir verdim tez beni götür oralara diye bundan çünkü tek derdim iyi yada kötü onunla bir damla vakti bile değerlendirmek değil sadece onu dilediğimce kullanmaktı..bak sen bana yaaa benden daha kötüsü varmı bu dünya da ? Sırf parasını zor durumlarım da benimle paylaştığı için onu sömüren, keriz yerine koyan ben oldum çünkü eğer uzun süreli bir ilişkin varsa (boyutu mühim değil ama sadece dostluk diyelim onun deyimi ile) böyle sıkıştığın anlarda ondan rica etmek onun elinden cebinden zorla parasını almak oldu yani hırsız da oldum bir şekilde...insanlar bu kadar yakın bildiklerinden değil 7 kat elden yardım istemeli böyle durumlarda aklınızda bulunsun...nihayetinde kendini savunmayı tercih ettiği şey parası pulu oldu onu yedim bitirdim oldu..Para ile ağzını açıp para ile kapattı. Benden daha maddeci bir insan daha varmı lan bu memlekette adamın onca birikimini yedim yine doymadım yuh bana bane beee...ay durun kolumdaki burmalar şıngır şıngır ediyor çıkartayım da bari ağırlık yapmasın...hem melek gibi adamın parasıyla aldık hemde kötülerken kulağımı tırmalayıp durmasın. :)

İşte başıma gelen bunlar..dünyanın en kahpe kadını kim diye soran olursa buranın linkini atında dünya alem kahpe, orospu, kaşar vb. bir sürü etiket, yafta görsün de kendilerini rahat hissetsin benim gibi olmadıkları için.Kendi uhrevi ve saygılı dünyalarında benim gibi birine denk gelmemek için var gücü ile dua etsin Allahına.
Benim yolumda olmaya niyetli olanlarda akıllarını başlarına alsın bak ben en güzel kötü örneğim onlar için.

Bir adama her anında yanında olduğumu bir süreliğine gösteremediğim için varılan sonucu okudunuz.

Sonuç: Adamın parasını yediğim için ona kendini keriz gibi hissetirmişim, arabasını kendisini taksi niyetine kullanmışım, muhteşem ilişkimiz kıçıma battığı için onu aldatmışım, bana içki ısmarlamış ama ben gidip başkasına bacak açmışım...bir daha da etek giyersem ne oliim...onca yıl onun yaptıkları insanlık adamlık, benimkiler aha yukarıda yazıldığı gibi cereyan edip vukuu bulmuş. Ben neymişim be abi !

Nickimsiz İyi Sabahlar Diler..................


17 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. para istiyom ben handan bana para bullll:))) çok olsun ama.....

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. bigmenu hesap numarası ver hemen yolluyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Buradaki yorumları daha önce okuduğum için hatırlıyorum..
    Silmiş olmanız GÜZEL BİR DAVRANIŞ...
    size yapılan haksızlığı siz kendiniz bile, burada YORUM YAPANlar kadar çirkin, basit ve seviyesiz cümlelerle DİLE getirmezken...
    Bu yorumları yapanlar biraz düşünseler, size ve bu güne kadar yaşadığınız herşeye saygısızlık yaptıklarını anlayabilirlerdi..Madem bu kadar kötü bi insandı neden SEVGİLİ oldun,ARKADAŞLIK yaptın derler adama? evet bazıları cinsiyet farketmeksizin özveriyle hakederler haklarında kötü konuşulmayı,ancak ortada bir ilişki vardır her ne şekilde ayrılınmış olursa olsun aradaki YAŞANMIŞLIKLARA saygı duymak gerekir.

    YanıtlaSil
  14. Hemcinsimiz olduğunuzu yazmışsınız ne güzel.. Lakin arkadaşımızın yaşadığı ilişkiye elbette saygımız sonsuzdu.. Karşısında ki insana da bugüne kadar o yüzden saygımızı ve sevgimizi gösterdik.. Biz burada içimizi boşalttık belki de arkadaşımızın kendisi adına yazdığı yazıdan dolayı daha da bi öfkelendim.. Ben kendimi savunmak için yazmıyorum bu yazıyı ancak sonuna kadar yazdıklarımın da arkasındayım.. Onun yaşadıklarını sevgisine saygısına rağmen o kişinin yaşattıklarını en yakını olarak ben biliyorum.. Haksızlık sadece ona karşı değil hepimize karşı da yapıldı yerine göre.. Ben bana yapılan iyiliği de unutmam yapılan davranışları da unutmam.. sadece arkadaşımın bu yazıyı yazmasını çok içerledim ve içimdekileri kustum.. yine olsa yine kusarım.. yine kusarım daha da kusarım..

    YanıtlaSil
  15. arkadaşınıza yapılan haksızlığa karşı öfkelenmiş olmanızı anlayabiliyorum..
    Ama arkadaşınız bahsettiğiniz kişiye,bence hemde taktir edilebilecek bir şekilde hala sevgi ve saygısını koruyor..gerek yazılarında gerekse yorumlarında bunu çok açıkça belirtiyor zaten...
    Kimbilir belkide arkadaşınızın yazılarını takip ettiğim,etkilendiğim ve belki de bu çiftin aralarında her ne olursa olsun kendisinin söylediği gibi derin bağlar varsa tekrar birleşmeleri konusunda belkide daha yapıcı yorumlar olması uygun olurdu..benim düşümcem bu... benim arkadaşım veya yakınım bu durumu yaşamış olsaydı tepkim sizin kadar sert olmazdı tekrar birleşmeleri ihtimalini düşünerek...ki bu çiftin tekrar birleşme olasılığını arkadaşınızın mücadelesi ve hala istekli oluşunu uzaktan izleyen biri olarak görebiliyorum..sizde madem çok yakınısınız anlayabiliyorsunuzdur sanırım...Dilerim herşey düzelir ikisi için...dedim ya arkadaşınızın yazılarını takip eden sadece bir okuyucusuyum...takip eden okuyucusu olarak da sadece kendisi ile bu yazışmaları yapmayı isterdim.Ancak size cevap hakkı doğdu eleştirim sebebi ile...Neyse ben okuyucu olarak yorumda bulundum kendi düşüncelerimle..bu kişinin size de çok fazla haksızlığı olmuş anlaşılan...
    Ben yapı olarak her zaman kavga eden insanların arasını bulmaya çalışan yumuşatan bir insanım.bu sebeple tutamayıp kendimi eleştride bulundum..çok da uzadı bu yazışma ..bundan sonra herhangi bir yorumda bulunmamayı tercih edeceğim..

    yine olsa yine kusarım.. yine kusarım daha da kusarım ... bu sözünüze karşılıkda size sadece dostça bir tavsiye ; Ben öfkeyi en üst basamakta patlamaya hazır bir dinamitin sizi beklediği bir merdivene tırmanmaya benzetirim.Son basamakta patlamayla karşılaşmak kaçınılmazdır. bu sebepten dolayı da hatalar ard arda gelerek insanı çıkmaza sürükleyebilir..
    duygularınızı kontrol edin, yoksa onlar sizi kontrol eder..
    bir iyilik yapın kendinize...:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Amanın burayı daha yeni gördüm ya ben...Öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim. Dilediğiniz, istediğiniz her konuda dilediğiniz gibi yazabilirsiniz. farklı düşünceler okumak bana gerçekten iyi geliyor. Eleştirisel olması ise ne olursa olsun ayrı ve farklı bir yaklaşım oluyor ve bakış açıma zenginlik katıyor.
    Bu yazıda ki durumları arkadaşım en yakın hali ile yaşadığı için aslında benim tutumuma kızgındır. Ben ise bu konuda yaklaşımımı uzun zamandır değiştirmediğim gibi şimdi de değiştirmeyi düşünmüyorum o benim için değerli bir insandır ve öyle kalacak. Görüşsek de görüşmesek de bu böyle yani :) Yazıda ki arkadaşımız haksızlık yapmadı aslında sadece duruma fevri kendi açısından baktığı için böyle bir sonuç çıktı ortaya. Onu da anlayabiliyorum, lakin benim korumacı arkadaşlarım benim gözümle bakamıyorlar yaşadığımız duruma. Yorum yapan arkadaşımın da yaptığı bu idi sadece. Amacı sizin yazdığınız yoruma savunmacı ve öfkeli yazmak değil hala yaşamış olduğum olayadır yani. Çünkü kendisi ile hala bu durumu arada konuştuğumuzda beni parçalayacak hale geliyor hala :) Ben ise ardımda insan bırakmak değil tanıdığım insanların her zaman yanımda olmasını isteyenlerdenim. Bu konuda ki çabam ise bu. İnsan kaybetmeyi yakınen bilen biri olarak hayatımdaki insanların değerini bazen koşullar gereği bilemesem de yeri geldiğin de ne yapıp edip düzelme çabasından vazgeçmiyorum. Çoğumuz için öyle değilmi hayatımıza güzellikler katmış insanları kaybetmemek için hiç çabalamadık mı..benimki de öyle bir şey işte. Umarım dilekleriniz gerçek olur...eğer olursa buradan okuyup benim adıma sevinirsiniz sanırım. Yazmaktan vazgeçmeyin, hatta daha özel yazmak isterseniz nickimsiz@gmail.com' a özelden yazın, gtalk a ekleyin. Kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere. Saygılarımla.

    YanıtlaSil