Translate

7 Temmuz 2012 Cumartesi

İtirafname :)

Bir siteye üye oldum 3-5 saat önce...güzelde bir profil oluşturdum, bir de resim çaktım. ısrarla not düştüm börtü, böcek, kuş kelebek yazmayın diye de. Kusura bakmayın ademgiller ama gerçekten aklınız başka yerde, beyinlerinizde o düşündüğünüzün ucunda. Yaw toplam 1000 mesaj geldi içinden okunmaya değer kaç tane yazı çıktı biliyormusunuz ? sadece 3. 100o tane adamdan aklı başında derdi sadece dostluk olan bu kadar az adam çıkması sizce anormal değil mi ?

Ay kim dedi onu o 3 tane de gerçekten salakmış diye ?...çekinmeyin söyleyin vallahi kızmayacağım :)
Velhasıl kendime eğlence olsun azıcık güleyim dedim..gerçekten eğlendim de ama bu kadar çok bel altı vurmayı daha ilk mesaj da aklına koymuş bir ton adam mantığıma dar geldi arkadaşlar. O mesajları yazanlar da görünürde yüzlerinden beyefendilik akıyor ama heyhat neylersin işte yurdum adamı, herkes onu mümkünse bel altı kullanmalı :)

Bakalım artık 3-5 gün tutmaya çalışacağım profili baktım olmuyor kapatırım kepengi olur biter...Emmanuella rolü yapamayacağım kimseye :) hele serisini oynamaya zaten bünyem kabul etmiyor. Rahibe Nickimsiz rolü bana daha çok yakıştı. Üzerinize afiyet yakında manastır bile açmayı düşünebilirim baş rahibe de kendimi ilan ederim, bizim çalışkan kızları da toplar günde 7 sefer günah çıkarttırır bellerine bekaret kemeri vururum...İbret olsun diye de yakışıklı, atletik vücutlu bir rahip çakarım manastıra kızlarım kudursun dursun :))

Nihayetinde sanal alem güzel bir şey ama bir de şu mönitörün ardındaki hayatlarımızı daha doğru yansıtabilsek ne ala olurdu. Kısaca neysek o olmalıyız, olmayı istediğimiz değil...çünkü ne yaparsak yapalım eninde sonunda maskemiz düşüyor ve bütün çamurlarımız görünüyor..siz istediğiniz kadar usta olun ama öyle açıklar veriyoruz ki saklanacak kayamız bile kalmıyor sonunda :)

Flaş, flaş flaş....son dakika haberi: Nickismiz sizler için kendini feda etti Siberaleme Profil açtı ay hadi nickimi de yazayım merak eden girsin baksın,  nickcohiba :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder