Translate

24 Temmuz 2012 Salı

Esmer Görünümlü Sarışın Beyinli....Son Salaklıklar :)

Ayna ayna söyle bana benden daha salak var mı bu dünya da :) Ay birde burada ahkam kesiyorum ya cümle aleme ama burada neler yaptığımı bir görseniz kıçınızla gülersiniz halime.

Köpeği kuru mama yemediği için onu özendirmek için kim kuru mama yedi acaba ? Ben tabi ki, bizim yerden bitme daha yavru iken boğazına kaçtı bu kuru mamalar sonra cancağızım kaçtı ya kuru mamadan öcü görmüş gibi. Bende bir gün kucağıma oturtturup önce kendi ağzıma atarmış yaptım belki yer diye, ama bizimki benden uyanık anladı kandırdığımı. Sonra yılmadım bir tane attım ağzıma çiğnedim, bunu görünce o da yedi, ben yedim o yedi anlayacağınız. Şimdi ise geyik konusu her mama alınışında bana soruyorlar hangisi daha lezzetliydi diye. İtiraf ediyorum eğer yiyecek bulamazsanız çok doyurucu, yalnız arada su için ki midenizde şişsin de tokluk hissi versin :) Gerektiğinde Bidimciğim için çiğ tavuk bile yerim ama bana kalmayacağından eminim çünkü bizim ki tavuk manyağı :)

Geçen gün cep telefonuma nasıl becerdiysem su kaçırmışım. Bir gün boyunca Allah Allah neden kimse aramadı diye düşündüm ama aklımın ucuna telefona bakmak gelmedi ya. Düşünün artık ne kadar iletişim delisiyim :) Neyse durumu anladık kartı başka telefona taktık ama alarmı ayarlıymış 2 gündür alarm çaldıkça gidip kapıyı açıyorum çünkü abim eve geldiğinde telefonumu çaldırır kapıyı açın diye...genelde onun geliş saatlerine denk düşüyor alarm saati de. Durumu bu gün algıladım, tabi abimi arayıp hem çaldıryorsun hemde gelmiyorsun ne ayaksın diye çıkıştıktan sonra, meğerse ben 2 gündür boşuna debeleniyormuşum ya. Sıcaktandır diyeceğim ama kışında bu salaklık hallerim tutuyor...artık bahanem kalmadı vallahi. Kabul ediyorum ki süzme salağım :)

En sonuncusunu ise bu gün itina ile yaptım. Alışveriş yaptım apartmandan içeri oradan asansöre bindim. Kata çıktıktan sonra ne yapsam beğenirsiniz? Asansörden inmeden anahtarı sokacak kapı deliği aradım bulamayınca da Allah Allah yuh artık kapı deliğini bile çalmışlar, yok artık dedim..asansörde olduğumun sonradan farkına vardım ama neylersiniz ki o talihsiz düşünce ve sözler beynimden ve dilimden dökülmüş oldu  hemde özenli bir şekilde :)

Görüldüğü üzere yazdığım kadar aklım yok..yada var çok düşünmekten kendini resetliyor bazen :) Duyanda beni dünyayı kurtaran hatun sanır ama nerdeeee....aklım kıçımda yaşıyorum işte gerisini ne siz sorun nede ben söyleyeyim :)

Haydi Kalın Sağlıcakla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder