Translate

19 Temmuz 2012 Perşembe

Okuyucu ile iletişim bölümü :)

Öncelikle blogu okuyan herkese teşekkür ederim. Gelen yorumların çoğu çok cesaretlendirici ve umut verici idi. Bazıları küfür kafir doluydu ona da eyvallah :) Çünkü her fikire açık olmasak ismini bile bilmediğim insanlara yorum yap demezdim.

En çok mesajı '' Ben dünyanın gelmiş geçmiş en kötü kadınıyım'' adlı yazı için aldım. Hatta gerisini de yaz, kendinden daha çok yaz diyenler de oldu. Yazıp bitirmek istediğim kendimsel bir konu idi yazdım sadece. Kırıldığım alındığım noktalara sertçe değindim. Herkes yaşayabilir gayet normal bir durumdur nihayetinde. Yorumları neden sildiniz diyenler oldu. Sildim çünkü isim cisim yazılmasa da bir başkasını gıyabında yermek kötü bir durum. Ben böyle bir durumda kalmak istemezdim. Bilinmesem bile onun için karşı tarafı da böyle bir durumla bilmese dahi, karşı karşıya bırakmak bana yakışmazdı. O anın siniri ile yazdım geçen bir kaç gün içinde sakinleşip yorumları da temizlemeyi de görev bildim. Yazı kalsın ama :)

''Şişlide ki Robinson'' yazısını beğenenler de çok olmuş. Onun gibi hikayeler yaz diyenler de var. O hikaye değil gerçekten yaşanmış bir durumdur. Gerçekten yaşadığım ve yaşanmış olayları yazıyorum, kendi bakış açıma göre ama yine her türlü yoruma açıktır. Yanlışlarım vardır mutlaka kimin yok ki. Sütten ak kaşık olarak çıktım diye yazmadım zaten hiç bir zaman. Mönitörden ne okuyorsanız, mönitörün ardında yaşanan hayatın bire bir yansımasıdır. Hayal gücü sadece kelimeleri bütünleyip sunmakta, yoksa içine su karıştırmadım her şey gayet sek tir :) Şişlide ki Robinson sonradan konulan bir isim değil,  o zaman ki durum ve kişinin, o zaman anılan şeklidir. Öyle bir adanmışlık şeklini hala hayranlıkla anarım çünkü o kişi o eserini yapabilmek için çok şeyden vazgeçti. Benim için de vazgeçilmiş olsa ben öyle bir kişi ye tapardım, başımın üstünde taşırdım şahsen. Sonucu ne olursa olsun çok onurlu ve ardında çok güzel bir eser bıraktı. Umarım daha yenilerini de yapar bize de saygı ile anmak düşer.


Velhasıl içeriği çok güzel mesajlar olduğu kadar nedenini anlayamadığım ve hangi konuya, yazıya ilişkin olduğu anlaşılmayan çoğunlukla amiyane, kötü, çirkin şeyler yazanlar da olmuş. Dert olan şeyler anlaşılır olmasa da maksat sırf iç rahatlatmak ise yapılacak bir şey yok elbette. Yalnız özel yerine yazı altına yazaydınız da hımm bundan rahatsız olmuş diyebilme seçiciliğim olsaydı ve bende ona göre açıklama yapsaydım. Kelime, klavye hepsi emrime amade size mi yazmayacaktım yani :) O mesajlar içinde teşekkür ederim. umarım daha yaratıcı olanları da gelir. Maksadım kimseyi ne rezil nede vezir etmek olmadığı için yayınlamamak hakkınını kullanıyorum. Çünkü hepimizin özeli var ve bize kalsın değil mi :)


Nihayetin de herkesle ilgili hiç bir şey yazarken bile dikatli olmak lazım...bazen, özellikle kendim ile ilgili olanlarında sınırları aşmışlığım olduysa affola. Amaç birilerinin gerçekten kötülüğünü istemek dilemek değil. Sonuçta hepimiz başımıza gelenleri kabullenip hayatlarımıza devam ediyoruz. Benim uyanma ve anlama sorunum vardı şimdi algılayıp üzüntümü atıyorum. Yoksa atı alan Üsküdar' ı çoktan geçmiş yani..yeni olan bir şey yok..benim alıgılamam yeni. Bazen kazkafalıyım kabul vallahi :) Kendimle ilgili olanların haricinde yazılan her şey, özellikle izin alınıp yazılan şeylerdir. Onun için gönül rahatlığı ile yazıyorum.


Bazı özel mesajlaştığım hatunlar var. Kızlar hepiniz çok güzel şeyler yazıyorsunuz. Sizinle fikir alışverişinde bulunmak gerçekten çok keyifli. Ademgiller de yazıyor onlar da sağolsun. Hepinize tekrar teşekkür ederim. Daha çok yazın, aklınıza ne gelirse. Paylaşmak güzel oluyor :)

Nickimsiz Terastan iyi geceler diler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder