Translate

6 Temmuz 2012 Cuma

1 Ayda 7 :)

Şimdi bizim kızların haricinde bir kaç kayışı koparmış ama bizim gruba dahil olmayan kızlar var benim portföy de. Bu kızlarımızdan biri geçenlerde sevgilisinden ayrıldı. Aman ne ayrılıkmış ayol kızceğiz ertesi günü maçlara başladı hemen. İlk hafta birini götürdü, ertesi hafta 2 tane, aynı gün 2 tane (sabah akşam vitaaamin niyetine). Son vukuatını da dün yapmış. Biz kendimize zor geliyoruz böyle bir durum yaşadığımızda ama başkalarına dokunmuyor bile, çünkü hem bana düşmez, yapabiliteleri olanları da ayıplamam bana ne beden onların ne yaparsa yapsınlar...Ben olsam ne yapardım diye düşündüm de 15 yaşında eline erkek eli değmemiş kızlar gibi sürüm süründürürdüm herhalde...çünkü deneyip becerememişliğim var ahanda aynen öyle oldu ben 1tanesinin üstesinden gelemedim kadı ki çifter çifter..benden o esnek rahat kalıp elbise çıkmıyormuş bunu anladık o derste :) Kişilik testlerime bunu da ekledim anlayacağınız .

Birde bunları anlatır ama ne anlatmak yani o insanları tanımadan cinsel performanslarını ve diğer ölçüleri her şeyi bilmek te kötü bir şey yaw..Yani eskaza tanıştıryor bazen,  insanın aklına ister istemez yataktaki halleri geliyor..düşünün en ince ayrıntı halinde biliyorum, Seneler önce başka bir arkadaşım daha vardı o da aynısının kopyasıydı sanki..yalnız o tatbiksel anlatırdı, bu arkadaşım sadece anlatmayı tercih ediyor Allahtan...ayy komik beeee :)

Hele birde cinsel performansı yeterli değilse böyle dünya dışı yaratık gibi bahsedilmesi yokmu o ayrı bir konu işte. O surat ekşiye ekşiye sanki hatun limon yedi. Bu gün konuşurken kendi kendine de itiraf etti kızım ben çok abarttım herhalde diye. Dedim ki sıkma  kendini azcık daha ekleme yapabilsen 1 ayda bir futbol takımı kuracaksın. Evet ya dedi bu ay uslu uslu duracağım valla rahibe gibi dua edip 40' lanayım da günahlarımdan arınayım bari dedi bana. İyi madem yaptığını bildiği sürece söylenecek laf yok bize. Ben yazar giderim gerisine karışmam :)

Sevgiliden ayrılınca diyeti bozup kalorisine bakmadan yiyen var, bunu yapabilmek için epey bir düşünüp taşınan, deneyen ama bi halt beceremeyen var, kaç tane olduğunu hatırlamayan var, rahibe olup paslandıranı, örümcek ağlarıyla donatıp kutsal hazine sandığı yapanı var. Cins cins karı milletiyiz işte ne yaşamışsak onu yansıtmaya çalışıyor ruh hallerimiz de :)

İlk yazı taze çıktıııı okuyun kalmasıııınnn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder