Translate

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Evrene Mesaj Yolladım Bir Akşamüstü :)

Everene mesaj yolladım durumları var bu ara. Herkes bir pozitif enerji budalası olmuş gidiyor ama lafta işte. Trafik sıkışınca ettiğimiz küfür evrenden geri dönüp kıçımıza ceza şeklinde dönüyor çoğunlukla :) E neresinde kaldı pozitivite ?

Ben mesela salak olduğum için çok bi inanasım var bu tarz şeylere ama gelin görün ki işler bizim memlekette o şekil yürümüyor. Özümüz arabesk bizim a dostlar, illa ki derinlemesine, bokunu çıkartana kadar yaşamamız ve yaşatmamız lazım insani her duyguyu. Pozitif düşünceymiş peh yemişim pozitivite yi ben her yerinden :)

Böyle söyleyip de yaşama uyguladığımız da yaptığımız sadece bastırmak ve içimize atmak onca şeyi.  E o kadar kötü enerjiyi evrene yollamayı öğrenemedik ki henüz ama içimize tıkıştırmayı çok iyi beceriyoruz. Buna da o 2 gram aklımızla evrene yolladık diyoruz...ne yolladın anacıım evrene uydu mu ? Bilmediğiniz anlamadığınız şeyleri ne yolluyorsunuz oraya buraya sonra acı acı çıkıyor işte bir yerlermizden.

Kendimizi kandırmamıza gerek yok her derdimizin üstesinden gelmeyi çarpıla vurula öğreniyoruz. En son kulağımızın arkasını da kaptırdık mı olay tamamdır zaten :) Evrene yolladım geri geldi beni s.kti gitti :) Güzel bir düşünce tarzı her ne kadar bize uymasa da avuntu için birebir.

Oysa bizim gelenek ve göreneklerimiz ne güzel dimi ya. Şöyle okkalı bir beddua, içini dışarı çıkarta çıkarta bütün cinsel organları en ayıpçı versiyonuyla kapsayan ağız dolusu küfür, daha nezih düşünürsek çok çok Allah bildiği gibi yapsın ki kenarına köşesine kendi isteklerimize ait çok şey kondurup süslemeden de yollamayız Yüce Rabbımıza :) Evrene yolladım bana olumlu geri gelcek..nah gelcek ! kendi işini kendin görcen anacııım. Bak yukarıda yazdık adresi.

Evrenden iadeli taahütlü geri gelir ki hem o dilekler bize. Çünkü biz diğer dünya ülkeleri gibi aklı başında istekler de de bulunmayız ki. Mutlaka bir hinlik ve cinlik vardır işin ucunda :) Evren Türk İnsanın dilinden ne anlasın dimi ama :)

Sevgili Evren senden saçlarımı en güzel renge boyayacak bir saç boyası istiyorum, ama öyle bir renk olsun ki başka kimse de olmasın ve herkes beni kıskansın !!!! Ağda, epilasyon yapmadan kıllarımdan arınıp ipek gibi bir tene sahip olmak istiyorum ama sadece ben kendime istiyorum !!! Evren bu böyle salak saçma şeyleri yapmaya gücü yetermi ki ? Daha çok şey yazabilirim de şimdi çok bi ayıpçı olur onun için yazmiim :)

Bu konu nereden çıktı sorusu ise aynen şöyle hayat buldu. Az önce Bakırköyde bir yerde oturuyorduk. Arka masamızda tikican bir adamla bir de yüksek topukarından yürüyemeyen ama ne hikmetse ısrarla giymeyi tercih etmiş bir konsantre hatun modeli vardı. Onların konuşmalarına kulak misafiri olmadım, bayaaa dinledim yani :) ay bende az değilim...kız sürekli bunlardan bahsetti Evrenle mesaj halindeymiş, ne isterse ona yolluyormuş..en son bir araba istemiş modeli markasınıda tarif ettide yazmayalım şimdi. Yani bu şimdi bu adamın adı Evren ise ok. diyecek laf yok. Yok değilse kız dolaylı yoldan bunu o adamdan istiyor..bunu bu şekil algılmak sanırım en doğrusu. Bu son dileğinden çok uzun bir süre bahsetti de oradan anladım, adam konuyu değiştirdikçe lafı döndürdü dolaştırdı oraya getirdi. Kız belli ki mesaj yollayacak Evreni ni bulmuş :)

Evrenden benim de istediklerim var ama ben yazmayacağım. içime tıkıştırdım çünkü,çok yakında kanser, kalp krizi şeklinde geri döner nasılsa :) Onun için şimdi kalan hayatamıza olabildiğince nefret ve öfke biriktirmemeye çalışarak yaşıyalım ama nerdeeee....Evren sana kocaman yüreğimi yolluyorum ama sakın kıçıma sokmaya çalışma çünkü malum yani :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder