Translate

15 Temmuz 2012 Pazar

Nickimsiz' in At Binme Macerası :)

Bu gün istanbul yakınlarında bir at çiftliğine gittik. Hayatımda hiç at binmemiş hatun değilim ama epeydir binmediğim için epey bir zorlandım. E malum eskiden daha zayıftık daha çeviktik vs. vs. Yalnız size tavsiye sonbahar zamanı gidin at binmeye çünkü o sıcağın altında hem ata hem size yazık olur. şahsen bana öyle oldu.

Atceğizime bidiğimin 5 dakikası ben kıyamadım ya canım güzelim o ata. Bu sıcakta beni taşımasına gönlüm elvermedi. Amanın birde güzeldi ki. Üstünden inip gezdirdim, besledim, okşadım, sevdim, konuştum, dertleştim. Süre bitip ayrılma vakti geldiğinde gitmek istemedi ya yanımdan. Zorla götürdüler hayvanı. İşin açıkçası benim açımdan da zor oldu. Çünkü beni anlayan başka türlü her cins yaratılmış benim gözümde kıymetlidir ve sevilesidir. Atlar, köpekler bunların içinde en değer verdiklerimdir. Bir kere karşılıksız severler ne yapsan sen yine değerlisindir. Gerçi hiç bir hayvana zarar vermedim şimdiye kadar ama verenler için yazıyorum.

Neyse işte şimdi hayvan sevgimden dem vurmayayım. Bu gün içimi çok rahatlatan gün oldu açıkçası, onca sıcağa rağmen yeni bir dost tanımak çok keyifliydi. İlk önce hafiften bir ısırık atsa da sonra çok güzel anlaştık. Umarım bir daha görüşmek kısmet olur. Dertleşmek özellikle keyifliydi ama çünkü öyle anlar gibi baş sallayıp, gözlerime öyle anlamlı baktı ki. Allahım neler yaratıyorsun ve hepsi anlayana bilene o kadar değerli ki :)

Haaa sonradan dalgasını geçen oldu olmadı değil ama ne yapalım artık. Ay ata kıyamadı, bıraksalar evlenecekti, atı güzin abla sandı vs. vs. Vallahi hiiiç alınmadım kırbaçla mahmuzla bir atı kendime göre yöneteceğime bu şekil bir dostluk kurmak bence daha anlamlıydı. Anlayamayanlar utansın dimi ama :))

Bir de o atlar çoğunlukla yaşlı yani son günlerini insanlara bu çeşit aktiviteler sunmak için çalışıyorlar. Onun için sizden ricam eğer sizde bir gün böyle bir yerde ata binmek için bulunursanız zarar vermeden hırslanmadan ve hor kullanmadan keyfini çıkartın. Unutmayın atın da bir canı var ve onun da canı yanıyor, yoruluyor, azarlanınca üzülüyor vs. Bu da o sanki savaşa gidermiş gibi at binme değil resmen çiğneyen o dangoz herife benden kapak olsun !

Unutmayın bu dünya da kime haksız yere kötülük ettiysek elbet karşılığını görüyoruz. Bu gün değil belki, yarın da değil ama mutlaka acısı bir şekilde çıkıyor ve her zaman da çıkacak. Sırf eğlence olsun diye can yakan yada kıçından başından anlayıp şekil değiştirip tribal enfeksiyon yapmayı kendine görev bilen herkese benden selam olsun :)

Nickimsiz iyi geceler diler ve sevgili yalnızlığının koynunda inşallah serince uyur gider :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder