Translate

4 Eylül 2012 Salı

Uyutulupta Büyütüldüğüm Şarkılar :)

Benim bu annem var ya bizi az sonra paylaşacağım şarkılar la uyuttuğunu sanırdı, arada bir uyurduk yalan değil ama daha çok yorgan altı kudurmaca yapardık kardeşimle. O zamandan bu yana hala severek dinlediğim şarkılardan bir demet sunayım dedim size...afiyetle dinleyin :)
ahanda bu sesin küçüklüğümden beri hastasıyımdır :)

bu parçanın filmini hiç izlemedim ama müzik bu kadar iyi ise film nasıldır...bir ara izlemek lazımdır :)
Çok Şey Bilen Adam Filminden çok süper bir şarkıdır1956 yapımı...oha annem doğduğu yıl çekilmiş film, Bir Alfred Hitchcock yapımı...amanın pek bi severim ben bu adamın filmlerini ben bee :)

Annem hala bu şarkıları ayıla bayıla dinliyor ya, e bende anasının kızıyım aynen bende o şekil dinliyorum :)


evet sevgili arkadaşlar az önce Baharımın evinde nutelle yerken basıldım...hemde video ile kaydetti az sonra facebook jetsosyetisne rezil-i rüsvan olacağımın resmidir :) 

Şimdilik benden bu kadar, acil darbe yapıp paylaşmasını engellemem lazım..yoksa bu markanın reklam ajansı peşime düşer, benimle reklam yapmak için :)) ay kendimi de hiç beğenmem gördüğünüz gibi nasıl bir mütevazilik, nasıl bir alçakgönüllülük anlatamam ama yaşatırım..ehue :))


Nickimsiz iyi geceler diler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder