Translate

21 Eylül 2012 Cuma

Karı Kız Tavlama Durumlarında Son Gelişmeler :)

Size kur yapan bir adama her bi bokunuzu anlatırsanız ve o kişi de sizi gerçekten tavlamaya niyet etmiş, niyaz eylemiş ise arada bir başınıza gelecek durumlar :)

Sabah 9 da kapı ziline uyanılır, bir pastaneden koca bir paket su böreği gelmiştir..paketin üzerine not iliştirilmiştir... ''Senin yaptığın böreklere su bile dökemezler ama Sultanım yorulmasın dedim''

Saat 10, kapı zili çalar. Bu aralar içmeyi çok sevdiğim Demirhindi şerbetlerinden gelmiştir. Sağlık için faydalı da ondan :) bunlarla birlikte yine bir not gelmiştir '' Bu şerbeti yapan bir usta buldum, sen öğrenmek istiyordun ya önce bir tadına bak eğer beğenirsen tarifi usta ile birlikte gelecek''

Saat 11, yine zil. günlük gazeteler gelmiştir, hemde hepsi !! ''Sultanım bu gün ne olmuş meraklanmasın hemen öğrensin, kahve eşliğinde okusun''

Saat 12, kocaman bir meyve sepeti gelir. ''Sultanım vitamin alsın başı ağrımasın, gözleri kuvvetlensin''

tabi bu arada telefonlara da bakılmıyor çünkü yenecek fırçayı az çok tahmin ediyor beyefendi :)

Saat 13,  tepsi içine hazırlanmış bol etli iskender geliyor, yanında ayranı, salatası vs. ''Sultanım İskender adlı koca bulamadı ama yemeği var bari ondan yesin azıcık hevesi dinsin diye düşündüm''

geçen gün geyiğini yapmıştık, sen unutma, bunu nota ekle :)

Saat 14, bizim bakkaldan soda geldi 6' lı kızılay ''Sultanımın midesi rahat etsin, içtikçe geğirirken benim ismimi söylemeyi öğrensin''

ay o geğirirken benim ismimi rahatça söyleyebiliyor da..ben beceremedim henüz :) romantizme bakarmısınız, yarılacağım ortadan ikiye :)

Saat 15, yine bakkaldan koca Nutella geldi. ''Sultanımın mutluluk vakti geldi, yesinde gülmekten gözleri yumuk yumuk olun, afiyet olsun ama kilo olmasın''

ay pek de düşünceli..hayır sen bizim bakkalın numarasını ne zaman aldın be adam :) gördünüz mü adamgiller biri bir şeyi aklına koymuşsa günlük olayları bile ilginç ve keyifli bir hale nasıl getirebiliyor :)

Saat 16 bir kurye geliyor elinde ferman kutusu gibi bir şeyi bana teslim edip gidiyor ''Sultanım dilerse onunla akşam kahve içmek isterim, yer ve zaman size bırakılmıştır emreyleyin orada olayım''

Tabi bu davete icabet etmek mümkün olmadı çünkü kardeşimin işi vardı...ama tüm bu yukarıda yazdıklarım geçenlerde yaptığımız bir geyiğin sonucu bizim öküzün hayal gücünün birleşimiyle oluştu. Ben yaww ne olurdu bir günlük Sultan gibi olaydım, her istediğim ben düşünmeden ayağıma kadar geleydi dememin ardından yani :)). Bizim ki de  tüm bunları akıl edip gün boyunca bana keyifli anlar yaşattı...Tabi olayın en derinin de hala beni etkileme ve aslında gerçekten istediği ilişki boyutuna gönderme var ama ben baştan ne istediğimi söylediğim için gönül rahatlığı ile bir günlük Sultanlığın keyfini sürdüm...emeği geçen herkese teşekkürler, arkadaşıma yıldızlı pekiyi, siz ademgillere de farklı bir etkileme yöntemini anlatıp kendi hayal gücünüzü de kullanarak daha zenginleştirip sevdiceklerinize güzel anlar yaşatabilirsiniz dedim.

Benim gibi bir ruh ineğine iyi geldiğine göre, sizin sevdiceklere kimbilir nasıl iyi gelir...aslında günlük şeyler ama bunu sizin yerinize birisi düşünüp yapıyor ve size sadece keyif alması kalıyor..ne bileyim belki pek çok kadına daha özel ve pahalı şeyler anlamlı gelirdi..ama benim için bu kadarı bile çok güzel ve anlamlı. Sağolasın Dost, vallahi söz bende sana hep bahsettiğim o yüz masajını yapacağım bir gün, ama hangi gün bilinmiyor, henüz o keyifte değilim :)

Evet karı kız tavlama da son durumlar son teknikler bunlar...çiçek böcek modası yerine daha ilginç yöntemler buluyorlarmış artık :)

1. hatunun bakkalı ile tanış ol,
2. çevresinde ki yerlerin numaralarını al, sipariş için lazım olacak :)
3. nelerden hoşlandığına dikkat et,
4. hiç ummadığı bir anda uygula :)

bende denendi..bana iyi geldiği görüldü..siz erkeklere şidetle tavsiye edilir..haydi kolay gelsin.

Nickimsiz nutellasını kemiriyor, sevgili yakışıklı yalnızlığı kıskançlık krizlerinde ama üzülmesin ki Nickimsiz yalnızlığına delice aşık, ondan başkasını gözü görmüyor  :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder