Translate

15 Eylül 2012 Cumartesi

Hayat Bu :)

İtina ile kaçındığımız şeyler gelir kafanıza kafanıza düşer ya bazen...işte aynen o durumlar içerisindeyim bu aralar. Uzun bir süre istemeyeceğim tek şey yeni bir ilişki, evlilik, flört vs. Bu yazdıklarımın toplamı, bu aralar köşe bucak kaçıştığım her yerden fışkırmaya başladı ya adeta..hayır, aynaya bakıyorum yaw acaba bende mi bir tuhaflık var yoksa bu adamların görüş ve ruh aalgısındamı bir sorun var anlamadım ama neyse..bu aralar epeyce bir sıklıkla teklif almaya başladım...yoo rahatsız da değilim ''ay aman rahatsız oluyorum'' diyen bir kadın varsa ki, ben henüz duymadım ama muhtemelen kıçı epeyce bir havalanmış, indirecek yer bulamıyordur. Nihayetinde her kadın beğenilip, istenilmekten hoşlaşır sevgili arkadaşlar e bende bir kadın olarak neden hoşlaşmayayım bu tür durumlardan...hoşlanmasam yazmam dimi ama :)

Hoşlanıyorum ama, nedense bu tür şeyleri boşa almışlığım la o kadar huzurluyum ki sormayın gitsin...şimdi kim uğraşsın ki naz eda ile, her hafta sonu yada haftanın 3 günü çık et, zaman paylaş, dır dır et, dır dır dinle, mesaj at (hiç sevmem, yazmam da) telefonda uzun uzun cik cikli konuş et..ıyk.. ay yazarken bir tuhaf oldum.

Teklif alması güzel, hoş ama şu an sadece arkadaş tarzı takılmak nedense daha çok iyi geliyor bana çünkü hiç bir beklenti içinde ola ve hiç bir beklentiye de cevap verecek sevgi pıtırcığı modunda değilim...zaten hiç de olmadım..yani klasik kadın modeli olamadım ben sayın okuyucular..kıskandım belli etmedim, sevdim söylemedim çoğunlukla ne bileyim işte bence en iyi gösterme biçimi hissetmek ve hissetmektir diye düşündüm ve öyle davrandım. Şimdi aynı yolculuğa çıkmak istemiyorum işin özeti.

Son 3 gündür de bu sebepler yüzünden yazamadım. Hani şu eski sevgilisine pasladığım arkadaşım vardı ya, işte o eski sevgilisi ile bağlarını iyice kopartmış, merak etmeyin ben aradaki kötü kadın olmadım hatta bu süre zarfında görüşmedim bile, onu da geçin gerek hatuna gerekse bizim öküze gereken gazı verdim her seferinde...ama kadın da bizimki de tekrar yürümeyeceğini karşılıklı olarak anlamış ve arkadaş olarak kalmaya karar vermişler.

Artık Öküz diye yazmakta bir sakınca görmüyorum çünkü bu zaman zarfında o ilişkiyi kurtarmak adına yaptığı her şey sadece kendi bencilliğinden öte şeyler değildi, kadın ne dediyse hep kıçından anlamayı tercih etti neyse uzun uzun yazmayayım şimdi ama gerçek bu.

Bunun ardından epeyce bir kritiğini yaptık...ama ne dediysem aslında şöyledir, böyledir diye ikna edemedim ya adamı, çünkü kadın bekler yani adamın gerçekte bir şeyler ortaya koymasını bekler, böyle  bir durumda her söylem yapılmaya verilmiş sözdür kadın için, sen söyle söyle ama havada bırak kalsın söylendiği gibi olur mu öyle şey, olmaz tabi.

Ha birde ona bunu bir kadın olarak ben söyledim ya, onunla ilişkisini bitirip bana da sadece sözle gelmedi ya bu, şöyle okkalı bir yüzükle geçen gün bana çok romantik bir teklif yaptı sağolsun, ama benim oradan bir kaçasım geldi ya..yaw bir de kadını kötülemeye kalktı amanın benim de içim kalktı bir güzel. Sonrası da malum biraz asabiyetle (kendime hakim oldum yani) onca yıl birlikte iyi kötü şeyler paylaştığın kadına bunu yapmadın benim özelliğim ne diye sormayayım mı ben buna ? Sordum elbette, o da bana yaptım dedi zamanın da ama kıymet bilmedi dedi. Nereden anladın bilmediğini diye sordum..bir sürü bir şey anlattı...bilmem belki kendince doğruları vardır ama tek taraflı kusur olmaz sadece bence..vıdı vıdı yani ben dır dır ettim o da dinledi.hak verdi, vermedi...ama ben onun teklifini de o yüzüğü de kabul etmedim. Başında neysek o olursan varım ama beklenti içine gireceksen ben yokum dedim.

Öyle ya neden başka birinin avuntusu olmalıyım ki..yada o neden öyle olsun, çünkü bu saatte başlanacak bir ilişki uzun bir süre avuntu olarak geçer, avuntu bitince eğer bir şeyler katamamışsan o ilişkiye ya alışkanlıktan sürer gider yada beklentiler karşılıklıdır (yani gezmek hoştur, gezdirilmek hoştur ortada ciddi bir konu yoktur takılmak hoştur vs. vs.) sürekli olduğundan farklı olmak zorundasındır..o uzun zamana karşın hala  bu moddaysam ve moddaysa neden yorayım kendimi. Yani olduğu gibi kabullenmek yoksa ve olmuyorsa vs.

Uzadıkça yazılası varda...yine dolap beygiri tadında kalacak en iyisi kısa kesip aldığım tekliflerden hoşnut olduğumu yazayım...en önemlisi bu olduğu için yazdım çünkü şatafatlı bir yüzük her zaman iyi gelir her kadına..ben kabul etmesem de bana çok iyi geldi. Ama çok meraklısı olduğum şeyler değil yani öyle takı vs takmam, neandartel geldim öylede gideceğim sanırım :) ama kadın tarafımın hafiften kıçı kalktı vallahi..sağolsun arkadaşım her klasik Türk erkeği gibi tavlanacak noktaları iyi biliyor..eh yalan değil oldukça da iyi seçimleri var yani yer, mekan, gezilecek yer vs. ama ben arkadaş olarak hala çok daha iyi olacağımızı düşünüyorum.

Şimdilik durum bu..bu ara duygusal ilişki bazında bu ruh ineğinin reytingi yüksek, lakin ben yalnızlığıma aşığım :)

Nickimsiz iyi geceler diler ve yalnızlığının kollarında kıvrılır uyur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder