Translate

17 Eylül 2012 Pazartesi

Nickimsiz' in Neandartel Halleri :)

Datçaya giderken abim bana şu son model içinde her bi boku olan telefonlardan hediye ettiydi...dokunma özürlüsü bir yaratık olduğum için ekranına dokunmaya henüz alıştım (ne varsa, sanki dinozor saldıracak:) )
Dün bir kaç saat elektrik kesildiğinde oturup çözdüm en sonunda bir kısmını....nete nasıl bağlanırsın, mobil yükleme nasıl yaparsın vs.  hatta bu gün görmemiş gibi de face de paylaştım çektiklerimi :)

Allahım birde beni görseniz 89 yılından beri bir fiil bilgisayar kullanırım, 94-95 yılında internetle ilk tanışan o şanslı  ilk ahaliden birisi de benim....hatta ilk cep telefonlarını ve Turkcell, Telsim gibi operatörlerin görsel tanıtımlarını tabela, outdoor tanıtımlarında çalışmış 20-30 kişi arasındayım...o takozdan bozma cep telefonu cihazlarını daha kimsenin aklına gelmeden ben gördüm...ama gelin görün ki 93 yılında hayatımıza giren o telefonlarla benim aram hiç iyi olmadı. Sonunda Rahmetli Patronum zorla aldırdı bana 98 yılında...başbelası illet o zaman yapıştı yakama...zırt nerdesin, zırt iş bittimi, zırt uçağı kaçırıyoruz amanınnnn....herkes nerde olduğuma, nerede işediğime kadar her bir şeyimi öğrendi ya. Yaw belkim kaçamak yapacağım yalnızlığımla o bile haram oldu ya bana :) neyse uzun bir süre de eski takozlardan kullandım ama son kahraman da bozulunca mecburen yenisini almak farz olduydu. Düne kadar binbir küfürle kullanmak zorunda olduğum son teknoloji telefonumla barıştım....aldım dokundum, foto çektim, netine girdim, bluetooth u na isim verdim..ismi nickimsiz bu arada denk gelirseniz yanınızda yöreniz de o benim yani :)

Cihazı öyle sevdim ki dantelden telefon kabı yapasım var...şöyle simli Türkan Şoray kirpiği modeli...tam benlik olur...kenar köşesinden şıngırtılı boncuk vs. sallandırdık mı oh değmesin keyfime. Aman beee sizde her dediğime inanıyorsunuz..ayol ben o kirpiğin bir zincirini çeksem kendimi El işi hocası diye İsmek kurslarına yuttururum ki :) ama nerde bende o beceri verin bana kağıt kalem yazayım bir şeyler ona birşeycikler demem...ay bu arada bura da yazdıklarımı arada bir okuyorum da oha dedirtti artık..anacıım o kadar çok harf hatası var ki hangisini düzeltsem şaşırdım...kalsın dedim öylece napiim aaaa zaten ne demek istediğimi anlatabilitem var..ama  bundan sonra söz daha dikkatli yazmaya gayret ederim...aklıma gelenleri bir çırpıda yazıyorum, tekrar okusam değiştirmek istediğim çok yer oluyor e o zaman da orijinalliği bozuluyor...bende pek sevmiyorum açıkçası...o an ne hissettiysem az dur şunu yumuşatayım, şunu daha derin vurgulayayım gibi şeyler bana göre değil...neandartelim ya ben kazma kürek hesabı çıkart cevheri tozlu topraklı koy ortaya...zaten değerli bir maden ise herkes anlar değerini de kadrini de diye salakça bir düşüncem var..neden ki acep ? burada o kadar kendimim ki yüzyüze konuşsak aynı hitap şekli ile vır vır konuşurum...okuyormuyum sohbet mi ediyorum karıştırabilirsiniz yani :) zaten güzelliği de burada...aha bak tam şu sol da duruyor :) yok beee orada kahve var...vallahi bak, böyle iri göğüslü bir kadının olduğu koca bir fincan kahve var :) son teknoloji cihazımla hatta resmini bilem çektim az sonra burada koyayım da sizde görün...nasılsa teknoloji gani :)
ahanda o kupa, yer Etiler..ekranda görünen yazı da şimdi okuduğunuz yazının kendisi :)


Velhasıl teknoloji bezenmiş 4 bir yanım lakin ben 60-70 li yılların evde kalmış kız kuruları masumiyetinde bir deniz anası olarak 2012 yılının orta yerinde daha yeni kavrayabildim cep telefonu nimetlerini...Bizim ev içi kadını ile bekarkene ne geyiğini yapardık...kızım gün gelecek nete 45' likten bile hızla dalış yapacağız diye...45' eski 45'lik değil, biz de değiliz..malum koşullar nedeni ile yoksa ruh aynı ruh, piçlik aynı piçlik...o zamanlar dediklerimiz kehanet gibi çıktı ya hepsi...bize de sefasını sürmek kaldı...Ev içi kadınına kızının resimlerini paylaşıp, facebook oyunları oynamak hoş geliyor...bana da yeni çözdüğüm için çözerken ki absürt durumlarımı yazıp paylaşmak....

Evet bu gün de Nickimsiz kendi öz benliğini yazdı...yarına yada geceye ne yazar kimbilir :)

Haydi kalın sağlıcakla...taze taze okuyun kalmasın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder