Translate

20 Eylül 2012 Perşembe

Erkekler 50 :)

Dün yazdığım tüm şeylerin erkeklere vurma yaşı ise 50 imiş. Söz konusu duruma ilk olarak kuşlarının sesini dinleyerek başlıyorlarmış erkekler...yani gün içinde 5-6 defa tuvalete gidince Prostat mı oldum lan ben diye gece uykuları kaçar oluyormuş sonracıma cinsel ilişki sırasında bir teklemeye görsün başlıyormuş korkulu rüyalar görmeye, örneğin; adamcağız hastanede şok tedavisi ile hayata döndürülmeye çalışılan can dostuna pipisine ağlar gözlerle bakıp, acısından duvarları yumrukluyormuş...sonra doktor odadan çıkıp adamın yanına gelip üzgünüz ama hastayı kaybettik, başınız sağolsun diyormuş, adam kendini yerler atıp sinir krizi geçirirken can pipisi ile yaşadığı nice mutlu anlar geliyormuş aklına daha çok kahırlanıyormuş, cenaze arabasının ardından elinde damatlık giyinmiş pipisinin resmini gururla taşıyormuş, tabuttan çıkartıp mezara koyacağı zamanda üstüne kapanmış hıçkıra hıçkıra ağlarken kan ter içinde uyanmış elini attığında hala yerinde olduğunu görünce derin bir ohhh çekmiş gibi yani....
Erkekler 50 yaşına geldiklerinde bazıları duvara toslayıp olmadık şeyler yapmaya başlıyormuş, bazıları da durumu kabullenip kendi içinde hallettikten sonra 50 yaşının keyfini sürmeye başlıyormuş. Duvara toslayanlar genelde eski gençlik havalarında olduklarını daha vurgulu hale getiriyormuş, yada o zamanlar isteyipte yapamadığı şeyleri yapmaya çalışıyormuş...uzun süren evliliklerin sonlanmasında ki etken konulardan biriymiş adamların 50 yaş sendromu...bizdeki önce hüzünlü kabullenişin aksine 50yaşına gelmiş adamların çoğu bu durumu çocukluk zamanlarında ki bir ruh haline vurarak atlatmaya çalışıyormuş, arabası yoksa araba alıp sabahtan akşama geziyormuş örneğin, daha fiyakalı ve daha spor tarzı giyiniyormuş saç uzatmaya meraklılar varsa bu yaşlar tam zamanıymış 5 koca 10 yılın alışkanlıklarından sıyrılıp kendilerine yeni ortamlar yeni aşklar bulmaya çalışıyormuş, tabi bu arada cinsel performansı arttırıcı ilaçlar, farklı bir eğilim merakında onlar da fırsattan istifade edip deneme yoluna gidiyormuş çoğunlukla..maksat tren kaçtımı ölçüp biçmek :) tabi ben hep kötü örnekler yazıyorum ama maksat eğlence olsun...yoksa 50 yaşına giren her adam bu ömrümün son günü der gibi saldırmıyor her şeye...ben şu erkek milletine kendimizi anlatamadığımızın derdi ile hafif veryansın tadında yükleniyorum :)) ay sabah kapımda bir topluluk belirirmiş elinde pankartla...Nickimsiz seni kınıyoruz, başka şeyler de yapıyoruz o da bize kalsın yazıyormış üstünde, alt köşe de de imza 50.Yaşında Genç Adamlar Derneği...bu gün nedense hayal gücümde bir tuhaflık var,
çok saçma şeyler geliyor aklıma... :)

İkinci baharını yaşayan var, hiç yaşamamış olan ama 50  yaşında buna kani olmuş olanlar var...gelecek kaygısı taşıyıp o ana kadar sosyal güvence altına girmemiş olan yada yarım bırakmış olan bunu tamamlamanın derdine düşeni var, bunayanı da var fil hafızası olanı da...yani kısaca bizim 40 yaş çöküş başlangıcı saydığımız durumu bu hergeleler 50 yaşında yaşıyor...yani neymiş ? bu adamgiller yine bize 10 yıl fark atıyormuş daha geç kafayı yeme modu oluyormuş yani...aman beee yine olan bize oldu..biz buhrancık tarlalarında hüzünlü azraillerin bizi biçmesini beklerken...bunların akılları güçleri pipi derdi oluyor anacıııımmm :) pipileri daha çok işlesin diye portföy genişleten çok oluyormuş bu yaşta :) eh ne yapalım artık doğrusu neyse onu yazdık...araya biraz geyik kattık ama alınıp gücenmesinler artık..nihayetinde bizler birbimizi tamamlayan öğeler olduğumuz sürece bu savaşta bitmez...ama dileğim, tatlı bir tartışma havasında olsun her daim...öldürecek, süründürecek değil, tatlı anılar bırakalım akıllarımız da :)

Nickimsiz iyi geceler diler :)

2 yorum:

  1. Kadınlarda 40,erkeklerde 50 olarak belirtiğiniz duruma ben kısaca orta yaş sendromu demek istiyorum...:)
    kırklı ellili yaşlar,fiziksel değişikliklerin, ruhsal gelgitlerin,iç sorgulamalarının ve hesaplaşmaların yoğunlaştığı bir dönem olabilir.....
    Ancak sizin bu konuya yazılarınızda en fazla cinsellik yönünden bakmış olduğunuz dikkatimi çekti..
    ben farklı bir yerden bakmak istiyorum bu duruma;
    fiziksel değişimleri, yaşamın getirisi olarak görmeliyiz bence..Her yaşın ayrı bir güzelliği vardır..Bence bu sendroma yakalanan kadın veya erkek eğer orta yaşa kadar hayatında koyduğu hedeflere ulaşamadıysa,iş hayatında başarısız,kariyer olarak istediği konumda olamadıysa,evlenmemiş yada mutsuz evlilik veya beraberlik yaşıyorsa,mutlu bir yaşam sürmüyorsa böyle bir krize yakalanma ihtimali yüksek..
    Ben de henüz kırk değilim ama az kaldı:))
    insanlar yaşı ile barışık değilse zaten ihtiyarlamış demektir..:)kaliteli,sağlıklı ve keyifli yaşamak için illa çok fazla bedele gerek de yok..hayattan keyif ve zevk almak kültürle de mümkündür..sergiler,tiyatrolar,konserler çok pahalıda sayılmaz...güneşin batışından,denizin hışırtısından da keyif alabilirsiniz..aşk ve sevgi de bedelsiz..:))

    YanıtlaSil
  2. Ben genelde bu durumlara eğlenceli bakmayı ve yazmayı tercih ediyorum, çünkü burada hayatın gerçekleri ile ilgili deriin felesefi bilgi vermeye benim ne hakkım nede o kadar bilgim var :) cinsellik ise sadece durumun başka bir noktası, buradan hiciv ederek yazıyor olmam durumu alaya olma olayı değil..bilakis konuya ilgi çekmenin ticari kaygısı tadında..çünkü maalesef ki ayıpçı şeyler her zaman daha çok okunup rağbet görüyor :)...buradan yola çıkıp bunun hakkında araştırma yapmış insanlar olmuş, demek ki tadında ayıpçılık bizi araştırmaya sevk edebiliyor bazen....

    Aslında kendimizi her dakika sorguluyoruz insan olarak, ama genelde bu kritik yaşlar da bu sorgulamalar sizinde bahsettiğiniz gibi fiziksel ve hormonsal değişimler yaşadıkça daha çok işliyor içimize galiba. Elbette ki her yaşın güzelliği ayrı ama bunu kanıksayana kadar 5-6 yıl 35' den yukarı çıkamıyor bazı kadıngiller,erkekler bunu yapıyor mu bilmiyorum yalnız :) üstelik bu sendromun kariyer ve hedeflenen şeylerin olmamasıyla alakası da yok üstelik...gördüğüm örneklerin çoğu hedeflerine ulaşmış ve kariyerlerinde de istedikleri noktadalardı ve mutlu tabloları vardı görünürde. sanırım içsel yaşanmışlık ve duygusal yoğunlukla alakalı...

    Ama dediğiniz doğru, konserler sergiler ve kendimizce ürettiğimiz bize iyi gelen her şey bu durumu atlatmada bize klavuz olabilecek etmenler..Aşk ve Sevgi varsa da daha süper olur tabi ki. Aman yalpalıyoruz işte arada bir ne yapalım :) Ben okuduğum bir makaleden yola çıkarak yazdım...çoğunlukla da kendimden dem vurdum özellikle kadın 40 bölümünde...39 da bunu yazdıysam 40 da neler çıkar bu bünyeden...Ben sanırım biraz daha duygusal ve daha fazla etkilenen bir insan olacağım bu tarz durumlardan...ne yaptıysam mantıklı yanım ya sonra yada yazarken veya ona buna akıl fikir verirken ortaya çıkıyor :)) Kendime hayrım yok anlayacağınız :))

    Ben her yaşımı sevdim de bazen o yaşlarımın zamanları beni sevmedi sanırım :)) maç anlatımı gibi oldu bu da ''takım olarak iyiydik ama top bizi sevmedi, nefret etti'' :))

    Siz şimdi henüz 40 olmamışsınız ya..olduğunuz da umarım çok çok güzel günler yaşarsınız ve umarım bizimle de paylaşırsınız :) Yorumunuz için teşekkürler, kendinize iyi bakın. Saygılarımla :)

    YanıtlaSil