Translate

4 Eylül 2012 Salı

Uyku Kayıp....İtina ile aranıyor.

Yaw ne güzel sızmıştım ya ben....kıçımı kim mıncırdıysa uyandım ya, böyle ruh gibi sabaha kadar dolanırım da şimdi...amanın tadımdan yenmez olurum.

Bol bol su içtim az sonra tuvalet yollarına kırmızı halı serip gider gelirim artık 3-5 defa :)
Böyle durumlarda kaçan uykuyu geri getirmek için neler yapılır bilen varsa yazsın, gerçi bana işlemez ama olsun, aklımda bulunsun yine.

Epeydir okuyucu iletişim bölümü yapmadım...gelen mailler oldukça ilginç, hele bir tane ısrarlı bir tip var, derdi nedir pek anlayamadım ama habire hakaret edip duruyor.Her yazdığıma bir kulbu var ve nedense yazdığım her şeyde önceden yazdığım kendi özel mevzuma gönderme yaptığımı sanıyor...hadi ben takıntılı, psikopat bir aptalım diyelim, illa ki bir yerden bağlamaya çalışıyorum her şeyi, yaw elime ne geçsin ki bura da, zaten bilmiyor etmiyorlar bu sayfayı. Bilseler daha anlamlı şeyler giydirip kuşandırmasını çok iyi bilirim ki hem :) Kaldı ki hesabı kapattım zaten....daha ne istiyorsun ? Ne yapayım daha ?

Onlar mutlu ben mutlu daha ne olsun ki...herkes kendi yörüngesinde dönüp dursun. Absürt mailler yazan kardeşim valla o kadarına aklım basar da gerek yok...senin kadar saplantılı değilim, kinci hiiiç değilim. Her konuda ben haklıyım modun da da olmadım hiç....hatasız kul nasıl ki yok sa benimkiler de haneye yazılıp sağlaması vs. yapıldı...çözüldü yani. Sen içini rahat tut bu konuda ısrarla yazıp çizeceksen de daha mantıklı şeyler bul takıntı yapacağın....hayır bu konu da sana girenin yada çıkanın ne olduğunu da anlamış değilim...benimi tanıyorsun yoksa o arkadaşı mı bilemedim ki...bizimle daha önce vakitmi geçirdin, yoksa biri anlattı mı...ne bileyim vallahi içim gıcıklanmaya başladı.

Görüyorsunuz ya uyku kaçınca maillere sardırıp duruyorum...ama bu kişi oldukça absürt bağlantılar kuruyor her bir yazıda epey bir ilginç...rahatsız edici...

ay neyse uykum da gelmeye başladı zaten....gidip yatayıp belki kuyruğundan yakalarım :) İyi Sabahlar arkadaşlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder