Translate

28 Eylül 2012 Cuma

Resimli Anlatım Şekli :)

ilk okuduğumda bayağı bir hoşuma gitti, tabi ki kendimi pahalı yada değerli saydığımdan değil,
nihayetinde elbette ki bir değerimiz var  lakin bokunu çıkarana ucuz ve kalitesiz demek sanırım yerinde bir düşüncedir bence :)
yahu seviyom bu adamı ben beee Can Baba, Candan Baba..mekanın cennet olsun :)
ne kadar iyi bir kadın olduğuma ben değil karşımda duran insana bırakırım, ben kendimi bildiğimle kalırım o ayrı ama bazen melek olup kanatların çıksa şeytan görünüyorsan öyle kalırsın bazı bünyeler de :)
tam da böyle bir durum yaşadım sanırım ben ..vazgeçilmek bazen vazgeçenden daha ağır koyuyor insana ama ona bile alışıyorsun ya işte o durum tez konusudur bence :)
bir tek bu konuda iyiyim, bunu da bencillikle yazmak  benim lüxüm olsun bari.  yanımda yöremde kimi seviyorsam dünyalık değil ahretlik seviyorum..onun için de kabulleniyorum sessizce, sevdiğim herkes bensiz de mutlu olsun diye :)
aaa ne kafiyeli yazdım, buraya harcamayıp koca bir yazı mı yazsaydık ki üstüne , neyse başka bir gün artık..şimdi uğraşamayacağım vallahi, dizi var yemek var o var bu var vs. vs.:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder