Translate

2 Eylül 2012 Pazar

Rım rım rım...Şarkı Zamanı :)


Bu bölüm de sevdiğim şarkıları paylaşayım dedim...böyle arada şarkı türkü molası da olsun dimi...sürekli beyanat verip, ahkam kesmek olmaz..azıcık da eğlence :)

Erkin Koray' ın haricin de bence en iyi yorumlayan gruptur bu şarkıyı. Diğer şarkıları da bu grubun güzeldir ama ben bunu tek geçerim :)
Bu grubu da Yeni Kemancı da dinlerdik...heyt bee güzel günler di. Samraaa 2000 yılına girerkene diyom, Tonyo diyorum, bar içi bar, dışı eğlence diyorum daha başka da bi şey demiyom :)

Barış Manço şarkısının güzel bir yorumu daha...Hayko Cepkin...severimmm :)
bu şarkıya da nasıl bayılırım anlatamam...ama benim dünyam hala güzel güzel dönüyor, neyin kafasındayım acaba ki :))

hay hay buyrun gelin...hazırda çay var, kek var börek var :)


her daim Tarkan...şarkı sonun da bu şarkının youtube bir radyodan yüklendiğini anlıyoruz arkadaşlar, aman bu da işin güzelliği olsun :)

amanın ne güzel şarkıydı ya bu...biraz arap yanımı gıcıklıyor melodisi, şöyle Nesrin Topkapı gibi döktüresim geliyor ama nerdeee kendi eksenimde dönüşümü bile utanmasam lojistik destekle tamamlayacağım...neyse güzel yine de tempo tutmak. Kayıt biraz bozuk ama ne yapalım artık bu saatte daha iyisi için yardırmayım nette :))


işte bu da son clip....yalnız bu şarkının ana fikri tam biz hatungillere göre...yani bütün karı kız takımı hepimiz okküs severiz...sadece ben demiyorum vallahi bu şarkı da aynısını diyor :))

Evet arkadaşlar bu gece de benden bu kadar. Umarım beğenirsiniz, ben hepsini severek dinliyorum..

Nickimsiz yatağına yayılıp belgesel eşliğinde sızar sevgili yakışıklı yalnızlığının kıçında çoktaaan pireler uçuyor, o uykusuzluğa dayanamadı :)
































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder