Translate

1 Ekim 2012 Pazartesi

Anılar ve Müzikler :)

Ankara da bir otelin bir asansöründe dinlediydim bu şarkıyı... bu şarkıyı ne zaman dinlesem  hep 1996 yılını hatırlatır bana..ardından geçen 4 yılı bir de. Biraz hüzün, iş güç yoğunluğu, biraz boşvermişlik sonra alışmak tüm bunlara..nihayetinde iyi bir eserdir bence...dinlerken artık tebessüm ediyorum :)

1994 yılıydı sanırım bir bayram arifesi...kardeşimle ortaköyde bir barda görmüştük ilk ve son defa, hatta kardeşim ay ne yakışıklı çocukmuş vs. gibi laflar ettiydi ardından, bir süre sonra bardan ayrıldı o ve bizde eğlenceye devam ettik. Ertesi sabah kaza haberini aldığımızda şok olduk ve ondan sonra da öldüğü haberini duyduk...Mekanın her daim Cennet Olsun Uzay Heparı...sonra arada bir kardeşime takılırım hala adama bir baktın gözün kaldı öldürdün çocuğu diye...öyle ya sen çocuğa ayıla bayıla bak sonra ertesi gün kaza haberini duy....

Bu şarkıyı da ne zaman dinlesem Platonik aşkım geliyor aklıma, dinleyeceğiniz şarkıda ki hırbo kadar duyarsız görünen ama içten içe incecik bir şahsiyettir kendisi..okuyorsa eminim şimdi gözleri önce gözlüklerine sonra da monitöre yapışmıştır...ama meraklanmasın ben minicik kağıt şemsiyemi açtım aklından geçenler kafama gelmesin diye aportta bekliyorum ah ah kimbilir neler saydırıyordur :) Bazılarının başlarının tatlı belasıyımdır da ne benimle olunur ne de bensiz..tabii  bende onlarsız :))

Efendim bu şarkı da benim için seçilen şarkı...Sağolsun şu abartılı sürprizleri seven arkadaşım bu şarkıyı bana ithaf etti. Onsuz yaşadığım tüm zamanları ne olursa olsun telafi etmeye çalışıyormuş. Ne kadar güzel bir çaba değil mi...ama ben kıymet bilmiyorum neylersiniz. Kıymet bileceğim zamanda zaten kaybettiğim an olur...genelde hep böyle olur ya birinin yıktığı tüm hayalleri başka birine toka eder yıldırana kadar uğraşırız..ötekinin kırdığını beriki tamir etmeye çalışır...ama kırılan acısından ne bilsin, öğrenmiştir ya kırılmayı o da gider hiç günahı olmayanı kırar geçer...amanın virüs gibiymiş bu işler..neyse ki ben bilinçli tüketici misali ne bok olduğumu en başından söyledim de kendimi kendi sözümün ve özümün garantisi altına aldım...ama yine de bana katlandığın için teşekkür ederim :) oha bu kadar da dürüst olunmaz...yani karı milleti dediğin de azıcık ağzının ayarını bilir bu ne canım ya...yaw hiç öğrenemedim ya ben bu bizans oyunları işini eyvahlar olsun bana :) Beni tanıyanda paçalarımdan zeka akıyor sanıyor ama ahanda gördüğünüz akıl bu kadar işte...Bir naz yap, eda eyle, azıcık pış pış, biraz poh poh nerdeee...bizim şeyimiz de eeee saçımızda kaç kıl herkes biliyor yaw :)


Nickimsiz bu gece de Müzikli anı kutusu hazırladı sizlere afiyetle okuyun lezzetle dinleyin...İyi geceler arkadaşlar.

3 yorum:

  1. Sultanım. Beni sende en çok cezbeden şey sadece dostluğumu istiyor olmandı.
    Bir sürü kadın senin reddettiklerin için şu an bana tapıyor olurdu, sende biliyorsun zaten
    Çok kızacaksın bana ama buraya da elimi attım artık yapacak bir şey yok.
    Sen nasıl istersen ben o şekilde yanındayım. İsterdim ki huzsuz ve tatlı kadınım ol.
    İstemiyorsan huysuz ve tatlı dostum ol ama hep yanımda ol.
    Ben seni tamir etmekten bıkmam, sen bana o siyah gözlerle bakmaktan ve gülmekten bıkma yeter ki.
    Aşk gibi, sevda gibi, dost gibi huysuz ve tatlı kadın.

    YanıtlaSil
  2. Hah bir sen eksiktin tamam olduk :) Sen bunu hangi arada yazdın da ben görmedim acaba ki ?
    Başbelası hayta, sen hiç uslanmayacaksın onu anladım da buralara kadar girmeseydin bari :)Hani sen buralara yorum yapmayı sevmiyordun, ne oldu başın göğe erdimi...
    Güzel yorumun için teşekkür ederim Dostum, yanımda olup destek olma çabanı ve benim sürekli duvar örmemi anlyışla karşılayıp en azından şu an sabır gösterdiğin için :) Lakin bunun birde seneye bu zamanı var bakıp göreceğiz bakalım hala kim burada olacak :)))) Ohh yazdım rahatladım şimdi gidip kahve içebilirim yaşasınnnn :))
    Haa oyunda seni geçtim haberin olsun, bu gece artık beni geçmeye çabalar durursun ;)

    YanıtlaSil
  3. Beni geçen sen ol yeter ki Sultanım sen neylersen güzel eylersin. Ben de bir blog açıp sadece seni yazayım belki kendini benim gözümle okursan beni sevmeyi denersin, başarırsında.
    Biliyormusun Meleğim beni sevgili olarak bir tanısan eminim beni çok seversin !

    YanıtlaSil