Translate

28 Ekim 2012 Pazar

Kadınlar İçin Pratik Çözümler Kitapçığı :)

Biz kadınların olmazsa olmazıdır kendimize bakmak, bakım yapmak vs. Vallahi üşenmedim sırf sizler için oturup düşündüm nasıl pratikleşebilir bu durumlar diye..öyle ya ayna karşısında o kadar zaman geçirmeyiz, kuaförlere tonlarca para dökmeyiz her bi şeyimiz anında ve istediğimiz anda emrimize amade olur.

Aşağıda okuyacağınız şeyler hayatımıza neler katardı bir düşünün...burayı okuyan icatcı amcalara da ilhaam kaynağı olsun..acil tarafından ben bunları istiyorum şahsen..yapacak beynim yok ama düşünecek aklım var..düşünmesi benden yapması da onlardan olsun :)

1. Regl Hapı: Regl olduğumuz anda bir tane içip günlerce süren kabusumuzu bir kaç saat içinde toptan halledecek süper ve bitkisel olduğu içinde herhangi bir yan etkisi bulunmayacak bir ilaç istiyorum acilen..ben şahsen bu durumdan çok mustaribim a adostlaaarrrrrr :)

2. Kaçmayan Külotlu Çorap Damlası: Beher miktarı 20 damlalık olabilecek ve bacaklarımıızın herhangi bir yerine damlattığımız da kendi kendine etkileşime geçip bacaklarımızı saracak zahmetsiz bir ürün...her rengi mevcut olacak ve süper ince, opak, desenli seçenekleride olabilecek süper bir buluş istiyorum..neden istemeyeyim ki, en doğal hakkım :)

3. Makyaj Robotu: Yüzünüzün şekline uygun ve kullanacağınız makyaj formatına göre ürünleri yerlerine yerleştirip klasik lazerjet mantığı ile çalışan bir cihaz. Günlük Makyaj, gece makyajı, hafif makyaj, ağır makyaj, boya kutusuna düş artık oha seçenekleri bulununan ve cihazın dış tarafında dokunmatik tuşlarla kısa sürede işlemi bitirebilecek enfes bir robot..istiyorum da istiyoruuuummmm :)

4. Tablet Elbiseler: Çok kapılı, duvardan duvara gardırop ihtiyacınızı yada elbise odalarını tarihe gömecek harika bir icat. Kullanacağınız kıyafetin tablet halinde ve küçücük ve incecik bir halde olduğunu düşünün ve ufacık bir hareketle bu elbisenin sizin bedeninize göre ayarlanması saniyeler sürsün ama en önemlisi ütü vs. istemesin. Kullanımı bittiği anda da ise kendi kendine temizlenip ufak bir dokunuşla yine tablet halini alsın...cep telefonlarına her türlü özelliği icat eden beyin biz kadınları neden düşünmüyor arkadaşlarrrr :)

5. Kıl Tüy Arındırıcı Kabin: Banyomuzun duş kabinleri yanında bulunacak saçlarımız ve kaşlarımız haricinde vucüdumuzda bulunan istenmeyen tüylerimizi laser ışık yada daha başka bir yolla uzun süreli temizleyen ve bu işlemi çok kısa sürede yapan bir kabinde istiyorum :)

6. Bir ayakkabı 20 model: Öyle bir ayakkabı düşünün ki kullanacağınız kıyafet altına Portmanto önünde ne giyeyim diye düşünmek yerine sadece bir tıklama ile dilediğiniz şekile ve renge dönüşsün. Düz model ise farklı şıkları bulunsun, topuklu ise farklı varyasyonlar sunsun. Çizme modeli ve bot modeli de öyle. Kısaca bu tarz bir şeyden birer adet almakla toplam 5 adet ayakkabı ile bir sezonu kapatıp dilediğinizce seçenekler sunarak sizi mutlu etsin...böyle bir şey olsa süper olmazmıydı hatungiller :)

Bunlar gibi çok şey düşünülebilir ama şimdilik benden bu kadar ...azcıkın da siz düşünün, karı-kız camiasının tüm ihityaçlarını da ben düşünmeyeyim dimi ama...şaka be şaka 2 dakika da yazdım elime yapışmadı ya..ama tüm bunları önümüzdeki 5-10 yıl içinde kullanmak işten bile değil bence...çünkü  o kadar çalışmalar yapıyorlar ki benim bu gün hayal diye yazdığımı yarın evimizde kullanacağımız zamanlarda gelecek.

Nickimsiz iyi geceler diler ve yakışıklı yalnızlığı ile birlikte yürüyüşe çıkar :)



1 yorum:

  1. Nickimsiz bunları neyin kafasında yazdın ? iki dakika da yazdığın şeylerin ne kadar değerli olduğunu ve ilham kaynağı olacağının bilincindemisin sen ? Öne sürdüğün fikirlerin maddi değereni biliyormusun ?

    YanıtlaSil