Translate

6 Ekim 2012 Cumartesi

Organlarına Takık İnsanlar :)

Şimdi Dünya üzerinde bizden başka deli, çatlak, aklı yarık yok diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz arkadaşlar. Var hemde nasıl var aklınız durur :)

Amerikanya (bendeki adı böyle :) ) ve bazı çook gelişmiş ülkelerde kol, bacak, burun, göğüs, cinsel organ vs. gibi organlarının bünyesine göre fazlalık olduğunu düşünen insanlar var. Mesela bir kadınceğiz var bu kadın bacaklarının fazla olduğunu düşünüyor ve kendini tekerlekli sandalyede yaşamaya mahkum etmiş bu aşamadığı düşüncesi yüzünden.

Doktora bunu ilk söylediğin de ''yaw bi s.ktir git'' adam...öyle dememiş ama ben öyle olduğunu varsaydım, maksat terbiyesizlik olsun. Doktor buna psikolojik tedavi önermiş kadın tedaviye gitmiş ama bu fikrinden vazgeçememiş...ille aldırıp kurtulacak o sonradan çıkmaları, kadına göre fazla olnlar çünkü...hayır madem buna karar verdin bari yaptığın bir işe yarasa yani senin istemediğin uzvun için canını verecek bir çok kişi var dünyada...

Başka biri de pipisine takmış ille gitsin ben bunu istemiyorum diye veryansın edip duruyor...yaw adam kestirdin hadi, canın sex istese neyle yapacaksın yada karın sevgilin ne diyecek bu işe..malum seni tanıdığı zaman bütündün...''ay aman ağır geliyor taşıyamıyorum'' mu diyeceksin...bu nasıl psikolojik bozukluktur anlamadım çok bi garip geldi bana...

Bende beynimden hoşnut değilim..burun deliklerinden tığ gibi bir aletle boşaştıp içine çer, çöp, saman mı tıkalasam ne yapsam bilemedim :) sonra kıçım da ağır her iki lobunu alıp kurtulsam ohh misss :) elleri değimişken diğer yerleri de aldırayım onları da kullanmıyom..ancak işemeden işemeye, ağda, regl  vs derdinden kurtuluruz dimi ne güsel :) Bende hiç bir yerimden memnun değilmişim ki yaw...toptan aldırayım kendimi en iyisi...erişkin kürtajı yapan doktor varmı ki dünya üstünde :))) yani dünya  ve hanesine yapışmış erişkini kazıyıp alsın ordan....

Nihayetinde bu tarz hastalıklar sanırım çok gelişmiş ülkelerde daha fazla oluyor çünkü şimdiye kadar Türkiye de ben kıçımı başımı aldırmak istiyorum bundan dolayı hastayım diyen birini duymadım..malum ruh ve sinir hastalıkları uzmanıyım ya bilmediğim yok benim...ay ne komik, elbette ben duymayacağım varsa bile hasta ile doktor arasındadır...bana gelip niye yetiştirsinler böyle bir şeyi :) ama bizdekiler münferittir yani tek tük.


Nickimsiz sizler için üşenmedi araştırdı yazdı sayın okurlar........aaaa vallahi bir şey deği,l elime yapışmadı ya, maksat bilgilenip öğrenelim dimi ama :))

Haydi kalın sağlıcakla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder