Translate

3 Ekim 2012 Çarşamba

Gece Vakti Evden Hatun Kaçırma Metodları :)

Dün gece ani bir telefon gelir ''Bilmem ne hastanesinden arıyoruz şu arkadaşınız kaza yaptı acil gelin'' ne, nasıl demeye kalmadan telefon çotaaa diye kapatılır. Sen apar topar gecenin bir vakti kendini sokağa fırlamış alelacele taksi çağırmaya kalkışırken...biri seni kolundan tutar ve aracın birine bindirir...o kişi hastanede kaza geçirdiği iddia edilen kişiden başkası değildir.

Şaşkınlık ve kızgınlıkla avazın çıktığı kadar dır dır etmeye başladığında o da boş durmaz kendi sebeplerini sıralar arabanın içi laf salatası ve bağırışma dolduğu için bir an susulur ve sonra kahkaha krizine girilip sonrasında itina ile ağlanır...Ağlayan kişi benim Erkek Adam ağlamaz raconuna sıkı sıkıya bağlı olan da o tabi ki. Bu sefer seni üzdüysem beni affet diye sesleniyor ama ben üzüntümden ağlamıyorum ki..kaza geçirmemiş ona rahatladım ona zırlıyorum, gecenin o saati yaşadığım duruma afalladım, ürktüm sinirlerim bozuldu ona ağıldanıyorum...yoksa ortada üzülecek değil rahatlanacak durum var nihayetinde kaçırma teşebbüsünde bulunan zat hamili yakinim olur :)

Nihayetin de adam aklına koyduğunu yapar..kadın kızsa ne fayda...olaylı başlayan gece yavaşça yumuşatılır..sahilde geyik yapılır, bebekte waffle yenir...sabah gün ağırırken fındıklı da bir çay içildimi keyiften geçilmez. Gerekenler konuşulur, kadın koruma kalkanları hep açık savunma modundadır Dostluğundan memnundur. Sevda istemez, düşünmez de değil ama korkuları öyle uçurum gibidir ki, kendi bile aşamaz artık, öteki yakadan adam köprü kurup başında seni bekleyeceğini söylese de korkundan adım atmak ne mümkün. Kimseyi de üzmek istemez, istemediğinden kendini aşıp yapmadığı cadılık kalmaz. Kendi anlasın da umutlanmasın diye öyle şeyler yapar ki yazsam aklınız uçar...ne yaparsa yapsın adam dağ gibi karşısında durdukça daha çok kaçası gelir ama kaçacak yer yine kendidir kadının. Kadın emek nedir bildiğinden, çünkü kendi de emektar biri az çok sayıldığından dağ gibi adama ısrarla verebileceği tek şeyin Dostluk olduğunu kalın harflerle belirtmekten duramaz.

Bu hikaye de kimse mutlu sona ulaşamadı henüz...sadece biraz mutluluk, biraz şaşkınlık, biraz kaçkınlık, biraz ısrar, biraz eğlence, çokça kahkaha, bolca korku, muhteşem bir sabır, itina ile saygı, biraz hayranlık, akıl yoran sürprizler ve bir ton dostluk var.

Kadının mutlu son isteyesi yok, çünkü inanası yok...Adam sabırlı olduğunda ısrarcı, zamanla barışık yani öyle görünüyor. Kadın öyle acımış ki, acısından neyini anlamadın dercesine hesap sormakta pervasız, liste uzar gider ama son tahlilde gece vakti hatun kaçırılabilir, üstelik kılıfı da itina ile hazırlanır :)

Nickimsiz yakışıklı yalnızlığı ile film moduna girer, bu gece bir atraksiyon olmayacağının sözü garanti de, değilse süpürge hazır kapıda Cadılık bedava nasılsa :)

4 yorum:

  1. Sultanım dün gece o halin bile güzeldi kızarken sesin inceliyor kızmayı bile beceremiyorsunki senden cadı olsun. Benimle ilgili her tavrını anlıyorum hak veriyorumda zamanı sana sabırı kendime bıraktım dostluk hep yanımızda ilerde mutlu olmayıda isteyeceksin ve mutlu olmayı istediğin yerde beni bulacaksın.
    Senin gibi yazamam belki ama derdimi anlayabiliyormusun ?

    YanıtlaSil
  2. Anlamaz o şaşkoloz anlamazzzzzzz

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nickimsiz yaşım senden epey büyük. Yazılarını kah gülerek kah hüzünle okuyorum. Son yazdıklarından anladığım kadarı ile yeni bir ilişkiye başlamaya korkuyorsun, önceden yazdığın konularla alakalı ise unutmaki her son yeni bir başlangıçtır. Hatalarımız olur ama bunlardan korkmak yerine üstüne gidip denemeyi seçmeliyiz. Kendimizi cezalandırmak bu gün yanımızda ki değererin farkına varamamış olmak, yarın bu gün yaşadığın üzüntülerinin daha büyüğü ile karşılamanı sağlayacak belki. Yazılarından çok duyarlı bir kadın olduğunu anlıyorum. Kendinden mutluluğu esirgeme. Umuyorum ki bir an önce karara varır seni mutlu etmeye çalışan o adamı da kendinide mutlu kılarsın.

    YanıtlaSil
  4. Şaşkolozluktan değil. Kendi düşüncelerine bağlılığından. Hazır olduğunu düşünseydi bambaşka olurdu. Oyalıyabilirdi yapmadı ne hissediyorsa hep arkasında durdu. Beni etkileyende bu oldu. Buraya yazmamı istemiyor bazen bahsedip yazıyorsa diğer okurlar gibi yorum yapmaya benimde hakkım var. şimdiye kadar kullanmadığım bu hakkalarımı sonuna kadar kullanacağım Nickimsiz hanım. Dilediğim gibi yazacağım okuyacağın ise sadece seni istediğim olacak. Ne zamandır anlatamadığımı belki okursan anlarsın. Anlarmısın ?

    YanıtlaSil