Translate

14 Ekim 2012 Pazar

Boğaz Yatağında Balina :)

Şu meşhur arkadaşımın teknesi ile geçen gün açıldık biraz...Konu dönüp dolanıp aşk meşk mevzusuna gelince klasik çamura yatma formülümü devreye soktum...Allahtan artık ciddi değilde daha geyiksel boyutta tartışıyoruz bu durumu. Sanırım artık o da anlamaya başlıyor benden ona Dosttan başka bir bok olmayacağını...hatta geçen gün bir hatun bafilemiş(!)..yani bir bara gidilmiş oradan bir hatun direkt yatağa entegre edilmiş..gecelik olduğu için bafilemek deniyor bu duruma :)

Amanın bir de anlatması var ki...zannediyor ki ben kıskanacağım. Hissiyat durumları duygusal olmadığı sürece  hatta olsa bile bedensel istekle sürekli duygusal isteği ayrıştrabilecek ve anlayabilecek durumda gayet geniş fikirli bir karıyım ben...yani ben affetmem vs. dır dır eden kim varsa hepsinin sonunda yollarına devam ettiğini görüp duyuyoruz..şimdi burada kıçımı başımı kaldıra kaldıra ''ben assslllaaaa afffettememmm'' demek çok büyük bir salaklık olur...Yüreğim, aklım, beynim, tenim vazgeçemiyorsa gece de 2-3 hatun götürse umrum olmaz beni gelip şefkatle kucakladıktan sonra, ben onun sevgisini hala hissettikten sonra...efendi gibi kabullen durumu otur yerine dimi ama...yada dedin madem tükürdüğünü yalama...ben bu tarz konuların hiç bir durumunda büyük konuşmadım, onun için yazabilitem kadar düşünüp anlayabilitem de geniş ölçüde...yalnız adam dediğin de bu durumu saklamasını bilsin birazcık yaw...yani kütür kütür genel kültür yapmayı biliyorsunuz amam iş giz, sır olayına gelince her şeyi  elinize yüzünüze bulaştırıyorsunuz...Tamam kabul kadınlar sizden zeki yaratıklar ama ne olur ya bizim elimize de böyle kozlar vermeyin, sonra durmuyor çenelerimiz. :)

Neyse bizimki anlattı güzelce kız nasıl yanaşmış buna, olaylar nasıl gelişmiş, sonra otelin birine nasıl atmış vs. Bir yandan da tepkimi ölçüyor ama ben asker arkadaşıyım ya hiiiç umrum değil...hatta niye şunu da bunuda yapmadın diye de azarladım..e öyle ya yaptın madem bir durum kadını evine bırak, bıraktır yani ne bileyim incelik yani biraz...ama nerdeee. Erkek her daim öküz yani :)

O konu bitti başka şeyler konuşuldu, biralar içildi...hava serin olduğu için üzerlerimize battaniyeler çekildi. Sonra mevzu bu havada denize atlarsın atlayamazsına geldi. Ben atlarım ama bu havada yapmam dedim ve çekildim o manyak hergele devam etti..yok sen tırsıyorsun karanlıkta denize girmeye vs. devam ediyor ama..yaw niye korkayım karanlıkta yüzmekten, yapmadığım şey değil sonuçta...en son datça da gecenin 3' ünde girdim tek başıma ohh miss ti yani...ama şimdi yapılırmı mayo yok havlu yok vs. bir sürü iş...neyse ben kalktım  biraz daha bira alayım diye...tekne de sallanıyor hafiften...bizim öküzcan aniden yerinden fırlayıp ben denize bir itti ki neye uğradığımı şaşırdım ya ben...Allahım üzerimdekiler ağırlık yapıyor bir yandan, ben buna küfür ediyorum bir yandan..o ilk şok geçince teknenin arka tarafına doğru yüzdüm bu da bana yardıma geldi, elini uzattı çıktım tekneye bu sefer ben onu ittim...peşinden de ben atladım hah dedim şimdi güzel oldu bu şekil...yalnız su inanılmaz derece de ılıktı yada serin havada öyle geldi bilmiyorum..üst baş sırılsıklam çıktık tekrardan tekneye...Boğaz yatağında koca balina misali gecenin dibinde denize de itildim :)

Hayır bu adam da artık beni asker arkadaşı moduna sokmaya başladı ya sevinsem mi üzülsem mi pek bilemedim...aman hiç bir şeyden de memnun olmuyoruz ki biz ya...yani hem asker arkadaşı hemde sürekli hayranlık duyulan bir kadın olmak istiyoruz sanırım yada ben öyle olsun istiyorum...ama elbette ki mümkün değil. Yani sonuçta adamın bedensel ihtiyacı da varmış hiç alıma gelmediydi ya....yani benim olmuyor epey uzun bir zamandır. Hormonlarımı da aldırmadım lakin ne bileyim, ilgi alaka olsun ama diğer şeyler olmasın şeklinde yaşayıp gideyim ben mümkünse :) Yani bu ara extra libido alçaltma, eritme yapmama gerek yok. Erkek düşmanı da değilim ha yoksa öylemiyim...ne bileyim ?? aman neyse işte. Yazdıkça aklıma takılmaya başladı da bu durum.

İşin özü kıyak kafa modunda denizde yüzmek elbiselerle zor olasa da hayli keyifli..ilk şok atlatıldıktan sonra süper. Yalnız eve dönerken sorun oluyor malum çünkü ıslak elbiselerle araba koltukları vs ıslandı yetmedi daha da çok üşündü..ama benim o kadar donduğum söylenemez çünkü her daim ateşi yüksek menepoz teyze modeliyim..olan bizim öküze oldu ama ertesi gün hastalandı garip, çok önemli bir toplantısı vardı yapamadı, evde perperişan yattı öylece bende gidemedim çünkü annemi bırakamadım...neyse ki eve gelen yardımcı buna bir tas çorba yapmış ah vah :)...yani kolay kolay nezle, grip olmayan bir insanı denize atarsan seninde bunu göze almışlığın aşikardır. Boğaz da balina gibi yüzmek hoşmuş..senelerdir boğaz da yüzmemiştim iyi oldu :) Sağolasın arkadaşceğizim :))

Nickimsiz yarın akşama Antalya yolcusu onun için şimdi Etilerde ki arkadaşının evinde bir yandan dır dır edip bir yandan da yazıyor...az sonrada hazırlık yapacak...Antalya da ne halt edeceğine gelince, eh artık onu da oraya gittikten sonra ayrıntı detay anlatırım.

2 yorum:

  1. Kıskandığını sezdim. Doğru mu sezdim? Okuduklarım doğruysa bundan sonra sürekli maceralarımı anlatacam sana belki ölü dediğin hislerini diriltiriz olmazmı ?

    YanıtlaSil
  2. Halt etmişsin sen onu :) sen maceralaranına devam et, bende dinlemeye, hatta ilginç bir şey olursa yazarım bile süper olur...olay budur mirim yok başka dert tasa :)

    YanıtlaSil