Translate

24 Ekim 2012 Çarşamba

Uçaklarda ki Bussines Class Durumuna Genel Bakış :)

Genelde aynı ortamda olan her türlü ayrışık ve özellikli duruma hayati olmadığı sürece uyuzluğum vardır. İlla ters bir şey yapasım tutar, tutmasa da gelir beni bulur zaten..duruma gıcığım ya o bakımdan :)

Antalya dönüşü de böyle bir durum yaşadım...Sonradan görmeliği paçalarından akan bir karı kocanın, karı kısmına benim bagajlardan biri hafifçe dokundu. Kadın aynen şunu dedi '' O kadar para veriyoruz bu duruma bir çare bulamadılar, bari bunları arka taraftan alsalar'' ay hemde bunu benim yüzüme bakarak söyledi. Genelde bu tarz durumlarda ''pardon'' der geçerim, maksat hanımlık bende, gıcıklıkta ta içimde kalsın gaz yapsın hesabı, ama öyle uyuz oldum ki  bu sefer oteki bagajımı da daha sert çarparak geçtim kadının yanından. Yanımda Ameliyatlı hasta var kızı da üzmeyeyim dedim..yoksa güzel bir lafı suratının orta yerine çakıp gidecektim.

Yerimize oturduk uçak havalandı, İstanbul'a indi gel gelelim uçak körüğe değil de apron un uzak bir yerine park etti. O hanımla yanyana geldik mi bir güzel..malum kendisi class uçtu ya..ama otobüs te bu ayrım yok ne yazık ki...bende başladım söylenmeye ay burası sirke gibi ter kokuyor, ay kim bu yuh ayıp ya vs. demeye..aslında yok öyle bir şey ama maksat pislik olsun...ekonomik uçanlara laf soktu ya ben dururmuyum bu böyle bir fırsat yakalamışken..elbette ki bok atma hakkımı sonuna kadar kullandım :) En sonunda rezil edici son darbeyi de vurup rahatladım, kadına dönüp dedim ki ''Biraz ileri gidermisiniz ter kokuyorsunuz, hayır anlamıyorum bu otobüsün arka kısmına alsalar ya bunları'' ohhhhh!!!!! siz sağ ben selamet, kadın clasının içinde rezil-i rüsvan şeklinde indik otobüsten...şuuuuuttt ve goolllllll !! :) Yer Siyahhh, Gök Beyazzz En Büyüksün Beşiktaşşş :)

Hiç anlamadım ben şu uçaklarda ki class özelliğini, yani o perdeyi çekince ne gibi bir özellik oluyor ki..en fazla içki içiyorsun, bir de yine çoktan seçmeli menüden ne varsa onu yiyorsun...Ben zamanında partonumun kendi için aldığı Bussines Class biletlerinin üstüne yatar onu ekonomiye kendimi de o bölüme çok güzel aldırırdım..ay rahmetli bir kere de gık demedi ya...ay hadi parayı ben kazandıyorum sende bu kadar sefasını sürme azcık da ben süreyim derdim gülerdi bana :) Nihayetinde uçak düşse aynı yere düşeceğiz..ölürsek de aynı yere gideceğiz..hatta benim sevabım seninkinden fazla ise benden şefaat bile dilenecek durumda sen olacaksın belki...ohooo haberi de yok bunların öteki alemden :) e nooldu şimdi o kadar parayı bir kadeh şampanya için mi verdin ?..oldumu yaaa :) Özünde ticari amacından öte bir durumu yoktur ama nedense uçak yüzü görmüş herkesin hayalidir o bölümde uçuşmak :) Ben demedim biliyorum pek pek bir kaç Millet vekili yada ultra sanaçtı, klüp başkanı ile yanyana uçuşuyorsun başkaca bir lüxü de yok bence..tabiki bu durum uzun uçuşlarda süper bir konfor sunuyor o ayrı :)

En iyi ve en keyiflisi futbol kafilesi ile uçmaktır ki...deplasman da maçı alıp dönüyorlarsa eğelencenin dibi tavandır :)

Eğer ki uçak mühendisleri ve teknikerlerine denk geldiyseniz ve hava da da türbulans varsa yandınız..bir başlarlar ki ''bu uçak düşer mi, düşmez mi'' geyiğine bu tür durumlardan korkanlar başlarını kıçlarına sokup o yolun bitmesi için dua eder bir an önce :) korkmayanlara da yine bir süre sallantılı, sarsıntılı lunapark tadında bir uçuş keyfi yaşatır...ben şahsen keyif alan bölümünde oldukça başarılıyım, plaketim bile var :)) şaka be yok öyle bir şey...

Yani Class uçmak kendi cebinizden ödemediğiniz sürece süperdir...haa parayı tuvalet kağıdı olarak kullanıyorsanız onu bilemem...ben şahsen uzun zamandır kullanamıyorum çok daha önemli yerlere gidiyor. Yada benim gibi Patronuna bile adam sende diyebileceğiniz bir pozisyonunuz olduysa bu durumu tatlı bela şeklinde halledip keyfini çıkarmak süper bir şeydir...ısrarla tavsiye edilir :)

Nickimsiz sevgili yakışıklı yalnızlığının yanında huzur içinde olmaya gayret ediyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder