Translate

7 Ekim 2012 Pazar

Nickimsiz' in Mülteci İstekleri ve Yaptıkları :)

Geçen ay benim şu meşhur Dostum diye bahsettiğim arkadaşıma ''amanın bir boya yapasım var ki, rengarenk her yeri boyamak istiyorum'' dediydim. Geçenlerde hazırlan seni bir yere götüreceğim ama gözden çıkarttığın kıyafetler de al yanına dedi. Anlamadım önce, neden diye sordum sen al göreceksin dedi.

Beni aldı Tarabya da şu meşhur sitelerin birinde boş bir eve götürdü...İçimden de eyvah bu sefer kesin sıçtın diyorum ama yine de gayet rahat olmaya çalışıyorum bir yandan da...Neresi, burası kimin evi, ne işimiz var burada diye de usul usul soruyorum...gözümde kapı da ama ters, bi şey hissedersem kaplan gibi atılacağım.

Amanın millet bana tecavüz etmek sırada bekliyor ya...sexapalitem  bir tavan ki sormayın yani....Neyse ki durumu anlamak için fazla bekletmedi beni arkadaşceğizim. Meğer bu ev onun eviymiş, kiracı çıkmış bu da evi tadilata sokmadan şu kız dilediği gibi boya yapsın diye bana tahsis etmiş...amanın bir sürü de boya almış küçük kutularda 10 tane de fırça..yerlere de naylon serilmiş...

Buyur Sultan nasıl istesen boya dedi ya bana....aman ne hoşuma gitti anlatamam. üstümü değiştirip başladım boyamaya, rengarenk boyalarla ne cin Aliler ne cin Ayşeler çizdim...bu da beni izledi. Bira ve boya, güzel sohbet, bir ara sende boya dedim..ilk başta istemedi ama benim iştahla boyadığımı görünce o da başladı boyamaya. Sonra başladık birbirimize boya fırlatmaya. İş savaş boyutuna dönünce tabi ben yenildim. malum erkekgillerin bu gibi durumlarda üstünlüğü tartışılmaz oluyor..en çok boyayı yiyen ben oldum sevindiğim bir şey var ki canım takım elbisesinin yuvasını bir güzel yaptım :) Benim üstümdekiler nihayetin de eski kıyafetlerdi...saçımdan 2 gün boyunca boya çıkmadı, ellerim rengarenk boyalardan görünmüyordu neredeyse.

Ama çok güzeldi...benden size tavsiye stres atmak için bu tarz şeyler yapmak çok güzel oluyor, hele ki içine batırmaya müsait alan da varsa değmesinler keyfime. :))

O daha önce bu kadar absürt şeyler yapmayı aklına bile getirmezmiş. Ben onu yoldan çıkardım sanırım ama bu halinden memnun gibi :) Arada bir boğaz da parklar var ya, onların içinde ki jimnastik aletleriyle yarış yapıyoruz. Takım elbiseleriyle çok hoş oluyor amanın görmeniz lazım. Sokak kültüründen bir haber insanlara kütür kütür genel kültür öğretmeyi de pek severim. Düşünsenize bu adam daha önce sokaktan Midye bile yememiş...ayyyy böyle insanların var olduğunu düşünmek bile garip bence. Neyse onu da denedi beğendi....yada beğenmiş gibi bilmiyorum artık :) Dostluk böyle bir şey işte. Keyif aldığın şeyleri istenildiği sürece gösterir, öğretirsin. Onun bana kattığı ne var desem açıkça demek gerekirse çok yok. Nihayetinde asortik yerler de vakit, zaman geçirmemiş biri değilim. Zaten artık ben ona değil o bana tabi bu gibi konularda çünkü sevmiyorum, yani 40  yılda bir gidilir de, açıkçası her hafta kokoşcanlık bana göre değil. Küpe takıyorum 1 hafta kulaklarım ağrıyor, Saçlarım zaten dökülüyor her hafta kuaför de sıra kuyruk beklemek ııyyykkk . Bir oje bir de biraz makyaj o kadar. Anlayacağınız rahat batar anacııım biz karı milletine :) şaka şaka ben şahsen hiç o kadar olamadım. Gerektiği zaman dibine  kadar olayım zor değil de o hazırlık aşaması beni çok kasıyor arkadaşlar.

Bizim kızlar bana kızıyorlar...kızım adamı kendine asker arkadaşı belledin diye, amacım bu değil lakin elimden gelen bir şey yok, dost olarak gördüm her daim öyle kalsın derdindeyim.

Neyse işte arada bir mülteci isteklerimde yanımda olmayı tercih eden Dostuma çok teşekkür ediyorum. Garipse se de bir bildiği vardır deyip mümkün olduğunca yanımda olmaya çalışıyor :)

Çevremde ki pek çok insan bilir benim az çok kaçık olduğumu ve onlar da benim gibidir zaten. Yeni aramıza aldığımız insanların da bizi kanıksayıp bizler gibi düşünmeye başladıklarını bilmek güzel bir duygu. İçlerin de ki cevheri çıkarıyoruz belki de bilmiyorum ki.....

Güzel yani...farkımız engin dostluğumuz....gerisi iyilik sağlık :)

Nickimsiz iyi geceler diler yakışıklı yalnızlığının böğrüne sığınmaya gider....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder