Translate

11 Mayıs 2012 Cuma

yunan tanrıçası gibiyiz her birimiz

nedense rejim yapmaya başlamış çoğu kadın 2-3 kilo verdiğinde kendini afrodit sanmaya başlar. kendimden biliyorum ben 2-3 verdim sanıyorum ki bütün erkekler yada benim beğendiğim tüm adamlar sıraya dizilip bana serenat yapacak, benim için deli olacak. hepimiz bir özeliz bir güzeliz ki sormayın gitsin. öve öve nasıl rejim yaptığımızı anlatırız, en dar kıyafetlerimizi giyer göbeğimizi içimze çeke çeke dolanır, salınırız ortalıkta. işin aslı çoğumuza göre öyle değildir..mesela az önce yaptığım kaçamağı yazayım size. bir dilim baklavayı mideme indirdim, ardından soda içtim bütün delileri ortadan kaldırayım diye...aklımca kendimi avutuyorum, az sonrada mekik çekeceğim, yarına da kendimi kahvaltı da sadece süt ve öğlende yoğurtla cezalandırırım artık. e nooldu ?şimdi bu rejim mi ? rejim dediğin şey kaçak göçek dövüşme sanatı değildir arkadaşlar, rejim dediğin en sevdiğin yiyecek ve içecekler sebil gibi ortalarda sere serpe yayılmış dururken senin gözünün marula ilişme durumudur, marula ve bilimum ota aş erme ululuğunu gösterme biçimidir. rejim dediğin her kes manda gibi yerken sen elindeki otu dünyanın en lezzetli yiyeceğiymiş gibi yemek ve zevk aldığını gösterme sanatıdır. 2-3 kilo vermekle Afrodit sanmak yanlış bir tutumdur ey Hatun milleti...kıçı göbeği tarlaya yatırıp büyütene dek bekleyip sonra 2-3 kilo verince kendini bi bok sanma gafil çalış çabala sende  0 beden olamasan bile olsun..durma devam et. Muhtaç olduğun enerji buzdolabının sebze bölümünde duruyor git onu ye :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder