Translate

11 Mayıs 2012 Cuma

itina ile Toroslardan Piramitler görünür :)

2000 li yılların başı Mısırlı bir sevgilim var. amanın ne mutlu ne huzurluyum bilseniz. sağa sola nil nehri ve piramitleri çiziyorum, cin ali ve cin ayşe  modellrini el ele tutuşturup kalp şekilleri yapıyorum. tam sevgi pıtırcığı modeliyim. Adana ya iş için gitmem lazım ona bile anlam katıyorum düşünün artık salaklık derecemi :) ay diyorum şimdi burası Mısıra daha yakın beni daha yakınında hissedecek vs. Döndüğümün ertesi günü Adanalı bir arkadaşımla Adana ne yedin, ne içtin, nereleri gezdin muhabbeti yapıyoruz arada da ben Sevgilimden ve Mısır piramitlerinin gizeminin beni ne kadar cezbettiğini sokuşturmayı ihmal etmiyorum ama. Arkadaşım bana ''biliyormusun Toroslardan bakıldığında eğer hava çok güzelse Piramitleri görebilirsin'' deyince ben hay allah bunu niye akıl edemedim deyip nasıl bir şaşkınlık belirtisi gösterdiysem artık Arkadaş gülme krizine girip çıkamamaktan kendini alamadı. uzun bir süreden sonra kendine geldiğinde aslında geyik yaptığını ben farkettiğimde ise bende ki durumu siz düşünün artık...demek ki neymiş ? 1. Torosların tepesinden Piramitleri göremezmişsin 2. Her mevzuya manita muhabbeti sokuşturmak adamı hıyar yerine koyarmış. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder