Translate

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Fikrimin Kalın Gülü


Fındıklı parkında bir bankın üstünde bira içmek vardı şimdi. Anadolu yakası gözlerimin içine derin bir sevgiyle bakarken, denizin iyot kokusunu içime çekerken aldığım o hazzı bira ile yıkayıp beynimin kıvrımlarına kulaklarımdan hafifçe yayılan bir şarkı ile anzıslığa zamansızlığa dönüştürmeliydim. Gecenin dibine çöken tortu gibi kalmalıydım tan ağarana dek. Sorun ve sorumluluklardan uzak sadece kendime adanmış bir gece sonsuz gibi bölünmeden benim, çarpılmadan kendime adamak vardı şimdi….çok çok çalan ilk şarkı ondan bana gelsin diye dilek tutmalıydım…onca öfkemi yüzsüzlüğümü takınıp kapısına boşaltmalıydım sonra, alsın ne yaparsa yapsın bende yük olmasın diye bencilce hesaplar peşinde koşup çaresizliğimde tüketmemeliydim kendimi….Fındıklı parkında tüm bunları enine boyuna düşünüp bir çılgın istekle dayanmalı mı kapısına ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder