Translate

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Esmer Görünümlü Sarışın Beyinli :) Konu: 1

en son bulaşık deterjanını buzdolabına tıkarken kendimi bu şaşkaloz halimle bastığım anda geldi aklıma...o ana kadar buzdolabında olmaması gereken şeyleri buzdolabında bulduğumda unutkanlık demek duruma daha egzantrik bir hava katıyordu ama bu sendrom meğerse esmer kafanın altında sarışın beyni taşımaktan kaynaklanıyormuş :) buzlukta defter ve kalem unutan bir kadın yeri geldiğinde kendini nerede unuturdu acaba ?
Kendimi en çok Maldivler de unutmak isterdim, Yeni Zellanda da bulunmak isterdim tabi ki.
kendim de süzme bir salaklık kokusu seziyorum ama yine de takipteyim çünkü arada kafam acayip çalışıyor. 2x2= 4 bunları hala tek başıma çarptıştırdığıma göre demek ki hala umut var..yaşasın ben :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder